![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Das geen redactie lid.. ![]() ![]() |
|
quote: pwn3d!! zeggen we dan geloof ik. ![]() |
|
quote: ik bedoelde natuurlijk AngelOfDeath ![]() verwarring alom signature ![]() |
|
quote: Zeker weten dat je niet Zillah bedoelde? ![]() |
|
quote: nog ni op foto gezien ![]() voor Augustus? kunnen een stemronde houden! signature ![]() |
|
Dan wil ik jenje graag in februari hebben, is een lekker korte maand. ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: of als 13de maand ![]() signature ![]() |
|
quote: December is toch prima? Prima kerstman modelletje hoor ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Word je daar niet ee beetje jaloers van? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-12-2005 11:37] signature ![]() |
|
Een lidmaatschap invoeren voor ZM zal een doodsteek worden omdat niet iedereen op een lidmaatschap zit te wachten. Zeker als er nauwelijks verschil is tussen de "free" en "paid" accounts. Mij zou het ook niet boeien als ik er ineens voor moet betalen. ![]() |
|
quote: Op livejournal hebben ze zo'n systeem en dat werkt wel volgens mij. ![]() |
|
quote: Hey ik ben ook geen redactielid hoor ![]() Dus een redactiekalender, en een modskalender? Mag ik dan en zwart balkje over mijn ogen?, uhm over mijn hele gezicht? ![]() Ik ben niet voor een lidmaatschap. Wel gaaf trouwens dat er zoveel reacties zijn over dit onderwerp. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Nee maar iemand moet toch de vrouw zijn.. ![]() ![]() |
|
quote: Nee hoor, ik heb er zelf immers OOK nog eens baard bij ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Sinds wanneer is Angelofdeath geen vrouw? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Die werd al eerder genoemt.. wel opletten hoor! ![]() |
|
van mj mag ze er wel twee keer in hoor, eens de voor en eens de achterkant ![]() signature ![]() |
|
quote: Een keer de onder en de bovenkant en hoppa.. 4 maand verder ![]() ![]() |
|
Laten we weer ontopic gaan. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Kunnen we niet gewoon trouw zweren aan ZM of een tshirt sellout doen? signature ![]() |
|
quote: Met zekerheid niet zoveel dat het jullie allemaal 25 euro moet kosten. Ik denk dat de serverkosten nog onder de 100 euro P/M zullen liggen? Uiteraard zijn er meer kosten zoals porto voor het versturen van cd's en dergelijke. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Das dan toch 1200 euro per jaar....en ik gaf alleen een optie..al zal het 5 euro zijn..gewoon bijdragen in de kosten om zm online te houden.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
waarom niet 15 en dan krijg je een ZM vol.1 met Belgische en Nederlandse bands terug. En leden kunnen in onzin-forum, niet leden niet. signature ![]() |
|
quote: LJ heeft dan ook heel wat meer vaste gebruikers en een potentieel grotere visvijver voor (nieuwe) leden. In een roeiboot kom je ook niet zo gemakkelijk naar Amerika als in een oceaanstomer. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |