|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ja iedereen van ut forum een gelukkig nieuwjaar toegewenst van MIJ en blijf ook dit jaar metal.. ofzo ik heb gesproken |
|
Jaja ook namens mij Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ja bedankt jullie ook allemaal een gelukkig nieuwjaar |
|
ja iedereen een gelukkig nieuwjaar |
|
Beetje vroeg , maar alvast een gelukkig nieuwjaar! |
|
Ook ik wens iedereen (ja écht iedereen) een gelukkig, maar ook heavy, nieuw jaar. En mijn voorgangers, bedankt.... Ik, Wil Schuurman |
|
Ook namens mij, en niet teveel zuipen vanavond hè! |
|
t zelfde enzo....... Suck my piss |
|
ja, ellemaal een gelukkig nieuwjaar enzo |
|
En ook van mij alvast... ...gelukkig nieuwjaar. Dead things grow from deep inside... |
|
ik wens niemand een gelukkig nieuwjaar want ik meen r toch geen ruk van |
|
ik heb al een goed begin 500 piek gewonnen |
|
jemig lucky! waarmee? |
|
staatslot |
|
sommige mensen ook ik win nou nooit iets |
|
Ik vind de meeste ZM'ers wel waardig om mijn goede wensen voor 2002 te ontvangen, dus bij deze. Stay metal! |
|
gelukkig nieuwjaar allemaal How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Necromantica kom jij eens online Gelukkig nieuwjaar |
|
Gelukkig nieuwjaar allemaal ! Shera, zet je mobieltje aan !! Ik krijg steeds je voicemeel ! Bel me !! |
|
A very happy (metal) new year toegewenst aan u allen. en voor nu Bazzio Attacks!!! |
|
happy new year ps. Posted 01-01-2002 0:00 by Sassette -------------------------------------------------------------------------------- gelukkig nieuwjaar allemaal wat een timing [Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 01-01-2002 1:53] Godverdommen.. |
|
Heavy New Year mensen bla...bla...bla... |
|
Dank! iedereen ook namens mij een gelukkig nieuwjaar (2002) gewenst! <-- naar 'Algemeen' [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 01-01-2002 2:39] |
|
Gelukkig nieuwjaar allemaal!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Thx,mensen...hetzelfde voor jullie-ik zal het nodig hebben,want wat ik daarnet heb meegemaakt,wens ik niemand toe... Kon bijna nieuwjaar (letterlijk,dan)inzetten met 'Jailbreak' van AC/DC... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |