|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Een fijn 2002 toegewenst aan alle zware metallers! This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
En ook namens mij de beste wensen !!! |
|
Btje laat..maar goed..voor iedereen de beste wensen etc. en 2001 was zeker een KUT jaar!! 2002 wordt echt wel beter..ondanks die f*** euro..wat een gedoe Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
iedereen een gelukkig nieuw jaar!!!! The wages of sin is DEATH. The gift of God is eternal LIFE. |
|
beter laat dan nooit: de beste wensen voor alle zwaremetalenmensen(en hun families en/of mensen die belangrijk voor hen zijn) |
|
Ik denk dat ik dit topic ergens halverwege het jaar nog maar eens naar boven ga halen... |
|
Gelukkig nieuwhaar en de beste wensen beste mensen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Juustem! Gelukkig nieuwjaar, ook van mij alvast. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Naja, heb ik het hier iig alvast gehad: De beste wensen enzo! Oud Vuil. |
|
Zo, even dom aan de speed, even dom zuipen, en morgen nog dommer wakker worden. Gelukkig nieuwjaar allemaal Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Hey hey hey, iedereen gelukkig nieuwjaar alvast!! Another Day, Another Way .... |
|
BARABAS, jij slaapt voorlopig nog niet. Hehehehe. En naar m'n zwager. Oud Vuil. |
|
Iedereen een goed, gelukkig, geil nieuwjaar. Een kleine snol zit zo vol. |
|
De beste wensen voor iedereen @ ZM. *denk hier wat mooi vuurwerk* Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ditto. Op een (hopelijk) goed nieuw metal jaar |
|
Gelukkig Nieuwjaar allemaal. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Whoooaaa, PROOST iedereen, mmmm champagne is toch wat anders dan m'n vertrouwde biertje, maar toch; PROOST! Another Day, Another Way .... |
|
Hihihihi. Ik houd van jullie. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
aan iedereen! "I find your lack of faith disturbing." |
|
Gloekig nieuwjaar, zojuist de eerste zm-ers mijn straat al mogen zien vervuilen met een blij vuurtje. Oh en ik begin het nieuwe jaar pas goed, woehoeeeee keelontsteking!! |
|
Aan iedereen een happy en blasfeem 2005! Bazzio Attacks!!! |
|
vrolijk pasen en bedankt voor die bloemen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Harrrr lekker veel mensen kotsend het nieuwe jaar in zien gaan wat heerst aarbeien drank met 70% toch |
|
gelukkig nieuwjaar iedereen... .. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |