|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ja gelukkig nieuwjaar allemaal moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
Beste wensen iedereen!!!! |
|
gelukkig nieuwjaar Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Een very metal 2005 iedereen!! spelfout weggehaald... |
|
Gelukkig nieuwjaar iedereen Van links naar rechts |
|
So de knetter.... de beste wensen allemaal voor 2005! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Een heel gelukkig nieuw jaar gewenst! Subtiel kamerolifantje |
|
Gelukkig nieuwjaar iedereen |
|
Iedereen een heel gelukkig, gezond en liefde- en muziekvol nieuwjaar toegewenst. PROOST So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ik hoop dat jullie allemaal de vinketering krijgen ... |
|
Gelukkig nieuwjaar... heb nog steeds een kater no text supplied |
|
Een gelukkig Nieuwjaar allemaal Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik krijg het mn stort bijna niet meer uit, maargoed voor deze keer dan maar weer: "Gelukkig Nieuwjaar" Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Haha, ik niet meer~!~~!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Koot en bie? Oud Vuil. |
|
Dank je, mensen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Happy new year On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Net terug van een week skiien :D Gelukkig nieuwjaar iedereen! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Jullie ook... |
|
oja de beste wensen! |
|
Beste wensen nog! |
|
Gelukkig nieuwjaar iedereen van mij en mirandarijntje |
|
Iedereen ook natuurlijk een zeer alcoholrijk, gezond, leuk, metal etc. etc. 2005 gewenst van mij en Grimnir. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst van mij en niemand anders "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |