|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Gelukkig nieuwjaar mensen (beetje laat maar gister was ik tot zeer, zeer weinig in staat) [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 02-01-2005 20:24] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
geneukt ja? |
|
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Mijn nieuwjaar is heel raar begonnen, een irakees heeft mij en een stel vrienden gratis bier gegeven |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Sommige mensen zijn SO predictable ..... |
|
En een gelukkig nieuwjaar allen! |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
is dr een betere manier om et nieuwe jaar te 'beginnen' dan? |
|
Ik was al lang blij, dat ik nieuwjaarsdag weer wakker werd. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 02-01-2005 22:11] Oud Vuil. |
|
quote: Nou zeg dat wel, ik ook. 2004 is trouwens uit-ste-kend geeindigd, en dat voor zo'n matig jaar, haha. En nee, niet met een neukpartij. Met iets veel beters . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: t oude jaar is er ook niet mee ge-eindigd, hoewel t uiteinde ook geweldig was... maar wel ERG zat... de rooie wodka was wel lekker trouwens "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
beste wensen nog mensen |
|
beste wensen |
|
Ja, jij ook Bonjo |
|
quote: Staatsloterij gewonnen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja!!! 20 euro. Heb er meteen maar een huis van gekocht . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ja. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Nee. |
|
Beste wensen veur 2005 , & a lot of BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Iedereen ook namens mij de beste wensen voor het nieuwe jaar! |
|
iedereen een gelukkig 2005! ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
Iedereen een gelukkig 2005 toegewenst! |
|
De beste wensen allemaal! P.S. Ik was op straat een rondje aan het 'beste-wensen' en toen zag ik een metalhead lopen. Dus ik zei: "Hé! Gelukkig nieuwjaar!" Moest die gast weer zo ubermetal doen.. Steekt hij zijn middelvinger op in mijn gezicht. *zucht* P.P.S Ben ook nog aangevallen door 14 buitenlandertjes. Wij waren met 6. Happy New Year! |
|
Ja iedereen nog gelukkig nieuwjaar There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |