|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
quote: IK ZAG HET NU PAS, EEN AMIGA! Suck my piss |
|
Fuckparade is vet ja Het nummer The Darkraver?? Misschien "Who's The Darkraver?" anders is het nummer van The Darkraver zelf, heeft vanalles gemaakt (of naam onder gezet ) binnenkort nog wa te hakke: |
|
quote: merkwaardig dat juist de jongens met de flaporen hun hoofd kaalschoren... droeg niet bij aan de geloofwaardigheid van het genre |
|
de Hellsoundreeks, altijd een der favorieten geweest [Dit bericht is gewijzigd door despondency op 15-10-2008 15:41] Your mother ate my dog! |
|
yeah! jammer daqt het wel steeds softer werd per release Je moeder. |
|
Die verdomde commercie ook altijd. |
|
klopt, kuthoereuuuuuuuuuh Je moeder. |
|
tegenwoordig kan ik me ook goed vinden met de compilaties van Master Of Hardcore Your mother ate my dog! |
|
hm, daar heb ik dan weer weinig mee. de darkcore reeks daarentegen.. Je moeder. |
|
This is Terror. Altijd fijn. Sinds een paar dagen weer oude Thunderdome op mijn mp3 speler. Thunderdome 18 en jonger. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
fijne complilaties indd alleen moet je niet TE jong willen, dan wordt het er alleen maar softer op... ehm, met dat ik dit typ bedenk ik me hoe fout dit klinkt (maar ik laat het mooi staan ) Your mother ate my dog! |
|
Nu ja, jonger? Tot aan 22 is het wel te doen. De hele oudjes mogen er ook zijn. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Sja, jij vind Vobeat ook wel leuk.... Boeiender |
|
quote: Ik vind Thunderdome XV nog altijd een van de beste compilaties (heb ze tot XVIII volgens mij allemaal weleens gehoord.. toen ik als kleine knaap naar de bibliotheek ging om ze te lenen). Probeer anders eens beide Tunnel of Terror compilaties, vooral die eerste is erg vet. |
|
quote: signature |
|
quote: Je moet niet alles geloven wat ik typ. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Boeiender |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
niet te gleeeeeeeeeeeeeuuuven!! prachtig!! Your mother ate my dog! |
|
Ik wil de jaren 90 terug. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: ajje nog ff 85 jaar wacht, komen ze vanzelf Your mother ate my dog! |
|
True. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
"mijn hobbie is nou namelijk een boterham met kaas onderwater opeten..." zegtie dat nou? Your mother ate my dog! |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |