|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
ja gelukkig komen ze alleen op grote feesten af, op underground/specifieke feestjes lopen deze gelukkig niet rond |
|
zo! signature |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 28-09-2014 20:47] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
links doen niet...? I am mine own redeemer...! |
|
quote: Weird.. rechtstreeks gekopiëerd van soundcloud.. Anyhow, nu wel Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
morgen eens eehm luustr'n! I am mine own redeemer...! |
|
zo hoort die imo te klinken. zo vanaf 1.05 signature |
|
Lekkere amiga muziek jij weet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Zat even mysteryland 2014 op ned..., pardon, npo 3 te kijken. Wát een verschil met 1994, op de maasvlakte! Ik zag zo gauw geen tunnel of terror. :-( En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
geen gabber maar bagger signature |
|
quote: Nope.. Van een geniaal feest met voornamelijk harde stijlen naar een laf overdag-feestje met voornamelijk softe house. Jammer, die Tunnel of Terror met alleen rookmachines en strobo's was legendarisch Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Hahaha, precies! Kom ik dit weer tegen, sjeezzz... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Godver... Geef die mensen alsjeblieft een enkeltje terug naar de jaren 90. |
|
Vandaag uitgekomen, mijn eerste EP op DNA Records! https://www.hardtunes.com/albums/aeon-obliteration-ep/3873 Tweede EP (op Megarave Records) volgt binnenkort! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Vet! Congrats |
|
Harder dan dit krijg je ze niet... The writing's on the wall and the penmanship sucks |
|
quote: Pure onversneden poëzie. En nu gaan we vegen |
|
Ik vind net nog een oud shirt. Memories, aaaahhhhhh. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Mocht dit jaar ook weer de jaarcompilatie van de Skoften Sloopservice maken. Deed sowieso alle audiomixen al, en toen ik er nog werkte ook de videomontage. Nu dus de jaarmix. Ruim half uur early hardcore, 35 tracks, hoop dansende idioten. Voor de liefhebber. http://www.skoften.net/item/skoften_sloopservice_breek_de_week_jaarcompilatie_2016 Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nevermind. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 06-06-2018 19:20] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
signature |
|
Eerste release op Terror Traxx, komt 20-6 uit Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
... signature |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |