|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Welke terror dj's of complicatie albums kunnen jullie mij aanraden? Ik ken niet zo veel hardcore. Angerfist, Ophidian, Neophyte, Endymion.. |
|
Enzyme Injection Edit: ow dat is geen terror natuurlijk Terrordrome dan! [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 23-07-2006 17:04] |
|
quote: Tunnel of Terror 1 en 2 en de This is Terror serie. |
|
Zie deze net op FTD staan: Kom maar bij Tante Ellie daan gaan we eens kijken of we dit leuk vinden |
|
Relaxte luistermuziek hoor, maar gabber |
|
quote: Die namen heerschen idd keihard! Synapse is nog oud-klasgenoot van me (HKU), hehe, net als Seizure.. Verder is UK- en Frenchcore niet helemaal mijn ding.. Vandaag nog knetterhard Enzyme Injection 4 in de cdspeler gehad, godver die rost erop los zeg.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Dat doet ie zeker! Swecore Noize Conspiracy, geen idee waar ik dat gevonden heb (alleen MP3s), valt dat onder speedcore? Het nummer Santa Goes Berzerk moet ik iig steeds weer draaien. Is leuk |
|
quote: wat ji noemt is natuurlijk geen Hardcore he, gelukkig maar want hedendaagse "mainstream" HC is natuurlijk gewoon klote( teveel nigga-samples, te weinig gebeuk) verder is dit ook wel leuk: The Outside Agency Traffik Simon Underground Smurf Brain Fury Doormouse . |
|
quote: niet bekend mee, naamt komt wel bekend voor en als ik zo gok is het speedcore... . |
|
omkara techichi is inderdaad heeeeel erg gaaf! |
|
9 jr geleden liep ik nog rond met Rotterdam terror corps schedeltjes ingeschoren achter op mn hoofd en bekladde ik alles met de enige echte Neophyte Draak Muhahaha |
|
quote: Veel van mijn leeftijdsgenoten hebben ook een kale kop, maar dat heeft een andere oorzaak, hehehe. Goh, waar is m'n hellraisershirt uit 1993 ook alweer. Onee, ik heb geen kale kop, dus mag ik 'em niet dragen. |
|
quote: Dat vind ik ook jammer ja. Vind rap er helemaal niet zo bij passen. Maar sommige 'zoetige' nummers met veel synth van Angerfist vind ik wel gaaf (vooral om op te joggen), zoals Take u Back, of Fuck Off. Of die remixes van Dominator. quote: Ik denk het ook wel, snel is het iig wel |
|
quote: hahaah probeer dan I Heart Rap (2004, Addict) (geen gabber, wel breakcore, http://en.wikipedia.org/wiki/Doormouse) Doormouse is een halve zool, met hier en daar een gave plaat. Als hij stand up comedy zou doen, dan ging ik een keer kijken. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 27-07-2006 20:14] Suck my piss |
|
en i love Metal o.a maar ik doelde met name op de huidige HC scene, denk aan MoH/ third movement etc een foto van die muis heb ik nog nooit gezien....een negert, kon ook niet anders eigenlijk . |
|
quote: Gast, je lult echt uit je nek. Ik ben weer genoeg aanwezig geweest. Suck my piss |
|
ben ik nou scheel? ken voor de rest niks van zn achtergrond ofzo, dus daarover moet je niet bij mij wezen. had een zooi mp3's van hem, klonk geinig dus daarom noemde ik m op. edit: ik was scheel ja, het is een getinte meneer. [Dit bericht is gewijzigd door Biertje ? op 27-07-2006 21:36] . |
|
quote: Ik loop ook wel eens in Hardcore shirtjes rond, nou en |
|
Ja maar dan raakt Doomsayer helemaal in de war. |
|
ik loop met beide soorten, ik zie niet hoe dat een probleem kan zijn, overigens lopen er op hakkuh feetjes genoeg mensen met lang haar rond . |
|
Precies. Ik weet zelfs nog dat de eerste kaalkopjes op feesten zoals something for your mind etc rondliepen. Toen keek iedereen juist dáár vanop, hehehe. |
|
bij mij kwam t allemaal in groep 6/7 aanzetten, de hele mikmak was er in principe al, binnen een maand was de halve klas omgetoverd in trainingspakkies hehe! arme ouders, die konden natuurlijk betalen. . |
|
|
|
Ik heb deze ooit eens ergens gedownload en nu wil ik'm hebben: Weet iemand waar ik 'm kan kopen? |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |