IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Baroeg in de problemen Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-01-2006 21:21 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2006 19:05 schreef Heiden het volgende:
Het Katholieke deel van Nederland is gewoon wat warmbloediger en spontaner, ..


Ik dacht dat jullie zoveel geld kosten dat wij geen geld meer hadden voor subsidies?

My mistake

Maar ben je dan een grrrrrrrrrrhristen Heiden?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-01-2006 21:38 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Neen, ik ben geen gristen, maar er is gewoon een andere mentaliteit en die mentaliteit zal niet snel verdwijnen, hier in Limburg was de RK-Kerk sowieso nog heel sterk tot de 70er jaren, de pastoor liep bij iedereen de deur plat en bemoeide zich met alles wat er zich afspeelde.
Katholicisme is gewoon iets jovialer als het strakke grijze gereformeerde wereldje, zelfs in deze tijden van lege kerkbanken merk je de verschillen tussen Zuid-Nederlanders en Noord-Nederlanders omdat die bepaalde, traditioneel religieuze levenshouding in alle dagelijkse bezigheden is doorgesijpeld en verder geen religieuze waarde meer heeft.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-01-2006 21:46 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2006 21:21 schreef Argus het volgende:
Ik dacht dat jullie zoveel geld kosten dat wij geen geld meer hadden voor subsidies?

My mistake

Maar ben je dan een grrrrrrrrrrhristen Heiden?


Tsja, je bedoelt het mijnverleden? Veel gebieden in Europa waar ooit grootschaalse kolenwinning plaatsvond en blakerden van de welvaart in de 19e en 20e eeuw zijn nu hardstikke verpauperd. Wij hadden hier in de jaren 50 een soort Randstad in Limburg, het was hier een zeer belangrijk gebied. Er reden in die tijd ook trams rond in Heerlen en omstreken, nu is het allemaal een verkankerde boel geworden. Vooral de jaren 70 en 80 waren erg in Heerlen, met een misdaad cijfer dat net achter Amsterdam, Rotterdam en Utrecht zat terwijl die steden 8,9,10 keer zo groot zijn als Heerlen.
Er is inderdaad veel geld in Zuid-Limburg gestoken na de mijnsluitingen en dat was hard nodig, het is nu nog niet wat het zou moeten zijn. Daar gaan nog wel een paar decennia overheen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 24-01-2006 12:17 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Zover ik weet komt er dus een klaag demo bij het stadhuis op 26 jan om 14:00

de Baroeg heeft nog niet officiël toestemming gegeven, maar denk dat dit de die hard bezoekers niet tegen zal houden.

Dus als er nog mensen zijn die protest willen kicken bij het stadhuis donderdag,....

bij deze !


Wiegen Meister !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-01-2006 12:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2006 12:17 schreef Shadow_Smile het volgende:
Zover ik weet komt er dus een klaag demo bij het stadhuis op 26 jan om 14:00

de Baroeg heeft nog niet officiël toestemming gegeven, maar denk dat dit de die hard bezoekers niet tegen zal houden.

Dus als er nog mensen zijn die protest willen kicken bij het stadhuis donderdag,....

bij deze !


Ik zou het eerst met Bokbiertrol overleggen om de details boven tafel te krijgen.

Mijn sterke vermoeden is namelijk dat de geschrapte subsidie niet van Gemeente Rotterdam komt maar van deelgemeente Ijsselmonde.

De juiste plek voor een demo zou dus niet het stadhuis zijn.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 24-01-2006 12:43 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

okeej

heb ff nagevraag aan een van de vrijwiligers die er werkt, en die zegt dat het dus de gemeente Rotterdam is geweest die de beslissing genomen heeft.

en kreeg deze link http://www.popunie.nl/?id=929

De demo is nog niet officieel bevestigd, maar je zal altijd mensen hebben die uit zich zelf gaan.

Ik hoop dat de baroeg zal blijven !

anders gaat er weer een goede hang plek naar de knoppen

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 24-01-2006 13:23]


Wiegen Meister !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-01-2006 14:28 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2006 12:29 schreef Chelman het volgende:
Ik zou het eerst met Bokbiertrol overleggen om de details boven tafel te krijgen.

Mijn sterke vermoeden is namelijk dat de geschrapte subsidie niet van Gemeente Rotterdam komt maar van deelgemeente Ijsselmonde.

De juiste plek voor een demo zou dus niet het stadhuis zijn.....


Dat klopt als een zwerende vinger, Chel.. De deelgemeente heeft de subsidie stopgezet.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-01-2006 14:49 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-01-2006 14:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2006 12:43 schreef Shadow_Smile het volgende:
okeej

heb ff nagevraag aan een van de vrijwiligers die er werkt, en die zegt dat het dus de gemeente Rotterdam is geweest die de beslissing genomen heeft.

en kreeg deze link http://www.popunie.nl/?id=929



LOL

In de link die je stuurt staat dat het de deelgemeente Ijsselmonde is geweest....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-01-2006 15:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2006 14:52 schreef Chelman het volgende:
LOL

In de link die je stuurt staat dat het de deelgemeente Ijsselmonde is geweest....


Hehe. Lezen blijft moeilijk

Verder wel grappig dat de Popunie een bericht van Musicfrom quote, dat zij waarschijnlijk weer van 3voor12 vandaan hebben.

Het bericht staat namelijk al een week op 3voor12.nl/rotterdam

quote:
Op 17 januari 2006 16:31 schreef Snaack het volgende:
Het persbericht staat ook op de site van 3voor12 R'dam: http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=61901&magazines=61902&news=243407






Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 25-01-2006 0:31 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Ach de baroeg heeft er jaren een potje van gemaakt en nu zitten janken dat ze geen subsidie meer krijgen. Denken ze dat ze maar alles met dat 'gratis' geld kunnen doen zonder er verantwoording voor af te leggen? Lachwekkend. Stomtoevallig is een kennis accountant bij/voor gemeente Rotterdam en de baroeg schijnt een financieel/organisatorisch drama te zijn.

Laat ze lekker de Blokhut subsidie geven


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-01-2006 7:49 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2006 0:31 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ach de baroeg heeft er jaren een potje van gemaakt en nu zitten janken dat ze geen subsidie meer krijgen. Denken ze dat ze maar alles met dat 'gratis' geld kunnen doen zonder er verantwoording voor af te leggen? Lachwekkend. Stomtoevallig is een kennis accountant bij/voor gemeente Rotterdam en de baroeg schijnt een financieel/organisatorisch drama te zijn.



Voor zover ik weet is het ook meer dat men totaal geen vertrouwen meer in die toko heeft. Dat heb ik ook niet in de wc's daar dus ik kan me er best in vinden.
En wie zet top bands dan ook midden in de week neer? Iedereen met een beetje baan kan dan niet

quote:

Laat ze lekker de Blokhut subsidie geven


Sja


Gewoon platslaan die plek en ergens op een centralere plek in rotterdam wat neerzetten. Of Nighttown wat meer leuke dingen laten programeren


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 25-01-2006 8:33 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2006 14:52 schreef Chelman het volgende:
LOL

In de link die je stuurt staat dat het de deelgemeente Ijsselmonde is geweest....


Ja dat wel, maar de vrijwiligers die ik ken daar roepen weer dat de Gemeente Rotterdam de doorgevende beslissing heeft genomen.

maakt mij geen ene ruk uit, als de baroeg maar blijft !


Wiegen Meister !


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-01-2006 9:04 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 25 januari 2006 7:49 schreef Argus het volgende:
Gewoon platslaan die plek en ergens op een centralere plek in rotterdam wat neerzetten.


Ja!

Want het is nu zooo moeilijk bereikbaar


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-01-2006 12:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2006 0:31 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ach de baroeg heeft er jaren een potje van gemaakt en nu zitten janken dat ze geen subsidie meer krijgen. Denken ze dat ze maar alles met dat 'gratis' geld kunnen doen zonder er verantwoording voor af te leggen? Lachwekkend. Stomtoevallig is een kennis accountant bij/voor gemeente Rotterdam en de baroeg schijnt een financieel/organisatorisch drama te zijn.



Dat zie je "wel vaker" bij de doodgesubsidieerde toko's ja, het verbaast met niets als dit waar is.

Een commerciële tent gaat binnen no-time naar de kloten, een gesubsidieerde tent kant ondanks mismanagement jaren blijven bestaan... En maar geld door de plee spoelen..

Maar goed, gister weer eens in een stijf uitverkochte Baroeg geweest.. En, dat zeg ik elke keer, wat een onmogelijke kutzaal is het dan zeg..

Weet niet welk wonder van ruimtelijk inzicht die indeling verzonnen heeft, maar die zouden ze voor straf op alle drukke avonden bier moeten laten rondbrengen ofzo.

De programmering van de Baroeg vind ik té gek, maar de zaal zelf.. Sja.. Indeling en akoustiek vind ik verre van ideaal.

Bezopen trouwens dat een lullig tappie daar tegenwoordig 2 hoero's kost Proberen ze daarmee de subsidie te compenseren ofzo?

In vrijwel elke andere tent in R'dam heb je voor dat bedrag een flesch goudgeel gerstenat.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-01-2006 18:03 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2006 9:04 schreef Burzum het volgende:
Ja!

Want het is nu zooo moeilijk bereikbaar

Nou, toevallig wel ja! Als je een biertje wil drinken zal je in de praktijk meestal met het OV moeten en bij een concert 's avonds in de Baroeg moet je dus meestal eerder weg omdat je anders niet meer (of veel te laat) thuiskomt. En dan praat ik gewoon over een terugreis naar normale plaatsen als Amsterdam of Utrecht. Kan je in het weekend wel weer een nachttrein pakken natuurlijk, maar ja, veel mensen hebben wel wat meer te doen dan hun hele vrije dag brak op bed liggen omdat ze pas om vier uur 's nachts thuis zijn gekomen.

Ik ben het dus eens met de Transformer-nerd.... moet niet te vaak gebeuren


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-01-2006 18:39 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 25 januari 2006 18:03 schreef M. het volgende:
Nou, toevallig wel ja! Als je een biertje wil drinken zal je in de praktijk meestal met het OV moeten en bij een concert 's avonds in de Baroeg moet je dus meestal eerder weg omdat je anders niet meer (of veel te laat) thuiskomt. En dan praat ik gewoon over een terugreis naar normale plaatsen als Amsterdam of Utrecht.

Wat geen probleem is als je geen gigantische homo bent natuurlijk


Zenial


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-01-2006 18:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2006 18:39 schreef Zenial het volgende:
Wat geen probleem is als je geen gigantische homo bent natuurlijk
Tering.

Kan jij ook op Maarten ingaan zonder iets te insinueren over zijn geaardheid?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 25-01-2006 18:44 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 25 januari 2006 12:42 schreef Snaack het volgende:
Dat zie je "wel vaker" bij de doodgesubsidieerde toko's ja, het verbaast met niets als dit waar is.

Een commerciële tent gaat binnen no-time naar de kloten, een gesubsidieerde tent kant ondanks mismanagement jaren blijven bestaan... En maar geld door de plee spoelen..

Maar goed, gister weer eens in een stijf uitverkochte Baroeg geweest.. En, dat zeg ik elke keer, wat een onmogelijke kutzaal is het dan zeg..

Weet niet welk wonder van ruimtelijk inzicht die indeling verzonnen heeft, maar die zouden ze voor straf op alle drukke avonden bier moeten laten rondbrengen ofzo.

De programmering van de Baroeg vind ik té gek, maar de zaal zelf.. Sja.. Indeling en akoustiek vind ik verre van ideaal.

Bezopen trouwens dat een lullig tappie daar tegenwoordig 2 hoero's kost Proberen ze daarmee de subsidie te compenseren ofzo?

In vrijwel elke andere tent in R'dam heb je voor dat bedrag een flesch goudgeel gerstenat.


Eigenlijk moet ik het hier wel keihard mee eens zijn ja.. Ik vind het vreemd dat de baroeg nog zo'n goede reputatie heeft in de metalwereld dat het nog ongeveer dezelfde grote namen weet te trekken als de 10 keer grotere en veel beter geregelde 013 ofzo.. Heeft de randstad dan echt geen betere zaal?



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-01-2006 19:05 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2006 18:44 schreef Kramy het volgende:
Eigenlijk moet ik het hier wel keihard mee eens zijn ja.. Ik vind het vreemd dat de baroeg nog zo'n goede reputatie heeft in de metalwereld dat het nog ongeveer dezelfde grote namen weet te trekken als de 10 keer grotere en veel beter geregelde 013 ofzo.. Heeft de randstad dan echt geen betere zaal?



Niet iets van kaliber 013. Als ik moet kiezen tussen zalen in de driehoekamsterdam, utrecht, rotterdam of dan maar wat verder reizen dan reis ik wel.

Zenial is geloof ik alleen jaloers op mensen die geen 10 jaar over die titel van hem doen (en wel alcohol drinken natuurlijk...)

Hiermee wil ik niet impliceren dat ik M GEEN homo vind uiteraard.
Ik vind het pas echt eng dat hij het met me eens is. Straks gaat die nog hetzelfde merk pak dragen als ik




Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-01-2006 23:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2006 19:05 schreef Argus het volgende:
Straks gaat die nog hetzelfde merk pak dragen als ik





C&A? Ik dacht ut nie.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-01-2006 23:15 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 25 januari 2006 18:03 schreef M. het volgende:
Nou, toevallig wel ja! Als je een biertje wil drinken zal je in de praktijk meestal met het OV moeten en bij een concert 's avonds in de Baroeg moet je dus meestal eerder weg omdat je anders niet meer (of veel te laat) thuiskomt. En dan praat ik gewoon over een terugreis naar normale plaatsen als Amsterdam of Utrecht. Kan je in het weekend wel weer een nachttrein pakken natuurlijk, maar ja, veel mensen hebben wel wat meer te doen dan hun hele vrije dag brak op bed liggen omdat ze pas om vier uur 's nachts thuis zijn gekomen.




Dat probleem heb je dan toch ook met een tent die midden in het centrum van Rotterdam zit?

Edit:

Heb eens gekeken bij de NS planner:

Laatste trein van Rotterdam Lombardijen naar Utrecht gaat om 0:42 makkelijk haalbaar na de meeste concerten dus (aangezien die meestel rond 12 uur / kwart over 12 afgelopen zijn) vanaf Rotterdam Centraal gaat de laatste trein waarbij je nog een beetje op een redelijke tijd thuis al om 0:07 en anders ben je ook pas rond 4 uur s'ochtends thuis. Dus de Baroeg is dan nog beter ook

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 25-01-2006 23:22]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-01-2006 23:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2006 18:03 schreef M. het volgende:
Nou, toevallig wel ja! Als je een biertje wil drinken zal je in de praktijk meestal met het OV moeten en bij een concert 's avonds in de Baroeg moet je dus meestal eerder weg omdat je anders niet meer (of veel te laat) thuiskomt. En dan praat ik gewoon over een terugreis naar normale plaatsen als Amsterdam of Utrecht. Kan je in het weekend wel weer een nachttrein pakken natuurlijk, maar ja, veel mensen hebben wel wat meer te doen dan hun hele vrije dag brak op bed liggen omdat ze pas om vier uur 's nachts thuis zijn gekomen.

Ik ben het dus eens met de Transformer-nerd.... moet niet te vaak gebeuren
Geewn een kwestie van prioriteiten stellen. Als ik band graag wil zien haal ik liever een nacht door dan dat ik me op een vrije dag verveel. Zoniet dan niet miepen.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 25-01-2006 23:17]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-01-2006 23:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2006 23:15 schreef Burzum het volgende:
Dat probleem heb je dan toch ook met een tent die midden in het centrum van Rotterdam zit?
Die paar minuten treinen naar dat station waar per uur vier a zes treinen stoppen, ja, dat doet't'm.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-01-2006 23:21 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Zie mijn edit. Bij Lombardijen zit je zelfs beter als je naar Utrecht moet


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen