|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah! Altijd fijn om mijn private stalker Zenial weer eens te zien. Ik begon me al zorgen te maken! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
We hebben het over Baroeg kerel, dus concerten... Als jij pas om 0:00 van huis gaat om naar een concert te gaan |
|
quote: Maar... Die trein gaat over R'dam CS... |
|
Oja je heb gelijk Maar dan nog zit er amper verschil in of je nu van Lombardijen of van Centraal naar Utrecht moet. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 26-01-2006 1:28] |
|
Nou.. Een nachttrein hoef je vanaf Lombardijen niet te nemen |
|
Zie de posts terug |
|
Ja, zo kan ik het ook, hahahaha, godverdomme zeg! |
|
Hoer! M. Had het over een redelijke tijd thuis komen. Als je naar Utrecht moet en je bent later dan 0:07 dan ben je er ook pas rond 4:00. Maakt dus weinig uit dan... [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 26-01-2006 1:45] |
|
Even reageren. Bierprijs is inderdaad omhoog gegaan vanwege gestegen inkoopprijs, echter wel 0,25 ipv van 0,20 bekers. Dus ook een stijging van de inhoud. Pand is kut ja, maar het is dan in eerste instantie niet als poppodium gebouwd, een ander pand zou beter zijn. Programmering op doordeweekse dagen kan voorkomen, je hebt ook te maken met het aanbod door tourpromotors. Verder vind ik het ook wel typerend dat zoveel mensen blijkbaar alle ins en outs van Baroeg kennen. Zo dat ben ik weer even kwijt. |
|
quote: Schat, er is in de baroeg ook wel wat MEER dan alleen concerten. DUS. Sheesh.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Ja, maar het blijft rot voor de zwoegers onder ons. Door de weekse concerten zijn bijna altijd een gemiste kans voor mij. (maar dat heeft niets met de Baroeg an sich te maken). Maar men kan nog twee maanden verder begreep ik (in ieder geval dinsdag nog). Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Als jij band wil zien, jij gaat gewoon in maroc kijk? Ehh maarre, zeker student/werkeloze/etc ? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Jup. Maar dan nog. Ook al zou ik werken. Als ik dan op vrijdag avond graag een band wil zien en als ik die afkijk kan ik niet meer thuis komen.. jammer dan. En er bestaan natuurlijk ook altijd nog vakantie dagen. Het is maar hoe graag en of je het wilt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
*stuiterdestuiter* carcasstrid |
|
Hoi Astrid, Wij, het bestuur van Baroeg, hebben afgelopen donderdag pas de toezegging gekregen van de commissie cultuur(maar gelukkig wel hoogstpersoonlijk van de wethouder) van de gemeenteraad, dat we voorlopig in ons huidige pand mogen blijven. So, now you know. Doei! Lennard JOEOPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! carcasstrid |
|
quote: Hmm is dit die 2 maanden dan of is het nu langer? Van de week maar weer eens bij de baroeger op de 4de langslopen... [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 30-01-2006 11:38] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Dit had ie ook nog vermeld: ....... Maar goed, ik ben allang blij dat die bijeenkomst op het gemeentehuis zo goed ging donderdag, en dat we voorlopig weer een paar maanden de tijd hebben om met het OBR een normale huurovereenkomst in elkaar te zetten. ____________________________ edit: er komt nog een persbericht van de week [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 30-01-2006 11:40] carcasstrid |
|
Goed nieuws idd |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |