|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kom je dan eerst ff een bakkie doen bij me? |
|
quote: Mooi! |
|
quote: Sjit, die van jou vergeten |
|
quote: Mooi zo |
|
quote: da wordt gezellie!!! |
|
Zekers |
|
LOL, ik kom er net achter dat ik 1 kaartje teveel heb gekocht.. |
|
quote: haha wat een toeval!! |
|
je hebt er nog geen? |
|
quote: En de eerste De nieuwe single was ook al theme voor WWE New Years Revolution :D Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Jao jao, krets op, petattekop |
|
LOL |
|
Ik kijk al uit naar 19 maart Gaat er nog iemand van richting Sittar/Roermond met de trein!? mzzzzzls |
|
Ik zit dan al bij David Gilmour dus nee. |
|
Ze komen ook in de biebob, maar dan alleen dus daar gaan we ook maar heen |
|
Voor geïnteresseerden: ik heb een kaartje in de aanbieding Zie concertkaarten topic! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote:misschien wil argus m wel "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ow okie laat hem ff mailen of myspace berichtje sturen, dan komt het goed "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: is goed *smst* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Dit staat inmiddels te lezen op de website van 013. "Ook het concert van Disturbed en Nevermore wordt verplaatst. De nieuwe datum is nog niet bekend." |
|
Gvd.. nee he Het is ook altijd raak als ik eens ergens heen wil gaan Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: KUT "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ja ook biebob is afgelast, dus Nevermore heeft problemen. Zullen we wel snel genoeg te weten komen denk ik. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Ja, hier kan ik ook niet meer van maken. KUT! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |