![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kom je dan eerst ff een bakkie doen bij me? ![]() ![]() |
|
quote: Mooi! ![]() ![]() |
|
quote: Sjit, die van jou vergeten ![]() ![]() |
|
quote: Mooi zo ![]() ![]() |
|
quote: da wordt gezellie!!! ![]() ![]() |
|
Zekers ![]() ![]() |
|
LOL, ik kom er net achter dat ik 1 kaartje teveel heb gekocht.. ![]() |
|
quote: haha wat een toeval!! ![]() ![]() |
|
je hebt er nog geen? ![]() |
|
quote: En de eerste ![]() De nieuwe single was ook al theme voor WWE New Years Revolution :D Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Jao jao, krets op, petattekop ![]() ![]() |
|
LOL ![]() |
|
Ik kijk al uit naar 19 maart ![]() Gaat er nog iemand van richting Sittar/Roermond met de trein!? mzzzzzls ![]() |
|
Ik zit dan al bij David Gilmour dus nee. ![]() |
|
Ze komen ook in de biebob, maar dan alleen dus daar gaan we ook maar heen ![]() ![]() |
|
Voor geïnteresseerden: ik heb een kaartje in de aanbieding ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
quote:misschien wil argus m wel ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Ow okie laat hem ff mailen of myspace berichtje sturen, dan komt het goed ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
quote: is goed ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Dit staat inmiddels te lezen op de website van 013. "Ook het concert van Disturbed en Nevermore wordt verplaatst. De nieuwe datum is nog niet bekend." ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Gvd.. nee he ![]() Het is ook altijd raak als ik eens ergens heen wil gaan ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: KUT "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Ja ook biebob is afgelast, dus Nevermore heeft problemen. Zullen we wel snel genoeg te weten komen denk ik. " When the going gets weird, the weird turn pro!" ![]() |
|
quote: Ja, hier kan ik ook niet meer van maken. KUT! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |