|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
En ik heb te koop; 1 Nevermore kaartje voor as zaterdag 23 sept te 013. Voor 15 euro mag ie weg!! info; c.hultermans@kpnplanet.nl Grtz, Conrad |
|
Jaa dit weekend is het al heb er best veel zin in. |
|
Mooi, het gaat dus door! Bla |
|
Zin in!! |
|
Nevermore speelt als het goed is in ieder geval 10 nummers, waarschijnlijk meer |
|
Maar Disturbed zal wel niet doorgaan als Nevermore afzegt? Bla |
|
Ga ik net even bij 013 kijken. En een goede zaak dat ik dat deed!: Programma half uur vervroegd, zaal open 18.30 uur !! Ik had overigens 19:30 in mijn bol maar dat zal wel fout zijn geweest dan. Beter ook want anders moet ik voor de laatste trein nog stukjes Disturbed missen ook ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: De 2 vorige keren dat ze in a'dam en/of 013 gingen spelen niet in ieder geval Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
ja maar niet door nevermore... maar doordat david een ontsteking aan zn stembanden had e.d. Maargoed, dat moet verholpen zijn nou... en mochten ze toch nog afzeggen een paar dagen van te voren (net als de 1e keer) dan mogen ze het kaartje houden ook... pff |
|
Disturbed had ik wel eens live willen zien, maar mij gaat het alleen maar om Nevermore, daarom naar Biebob vrijdag waar ze headliner zijn! Uitverkocht kot daar. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Je mag ze hebben en houden wat mij betreft Ik ben zaterdag te herkennen aan de volmondige SLAYERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR door Nevermore heen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: AAAH nee niet doen.. anders loop ik op je af en ga ik slaan hahah ik ben te herkennen aan een klein opdondertje en wrsch. met een disturbedshirtje |
|
Ik heb nog een kaartje kunnen regelen (bedankt Ratje! Zag op de 013 site dat er een 3e band is toegevoegd? Wat voor iets is dat, iemand bekend ermee? |
|
quote: Dat moet makkelijk te spotten zijn... |
|
ik ken het niet, maar ik denk dat dat precies het moment is om even flink te bieren en te babbelen met bekenden |
|
quote: Als iemand met die beschrijving zo tegen me doet beloof ik je daarna weer op te pakken en ijs voor je oog te halen Ik ehh .. ben bekend van het fototopic Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: hahah tja nu je het zegt... achja jullie kennen mn gezicht toch wel van fotos |
|
quote: Ook voor mij geheel onbekend. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: We zijn mannen. Jij een vrouw. We kijken niet naar je gezicht.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
|
|
Nee grapje. Maar ik ben zo blind als een mol dus als je me ziet schroom niet hoi te zeggen. Veel verder dan hoi terug durf ik toch vast niet te komen tenzij ik me pauper gezopen heb Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik moet me bij Argus aansluiten, hehe, ik spreek ook niet zo snel mensen aan als ik het niet zeker weet. Van mij zijn er alleen zo goed als geen fotos online, en als ze er zijn zeker geen recente, hehe. Maar mocht het lukken, kraai me maar aan, mits ik inderdaad wat alcohol opheb, hehe |
|
haha achja het is uitverkocht, dus de kans dat we elkaar tegen zullen komen is misschien best klein |
|
Ik wordt meestal wel gespot... Maar ik sta in ieder geval standaard links voor bij de bar die OOK een muntjes ding ernaast heeft Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |