IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Disturbed & Nevermore @ 013 Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 21-09-2006 23:20 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Okidoki, maar dan krijg jij wel een biertje terug!

renYek
Usericon van renYek
Posted 21-09-2006 23:22 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Ik bob ook, maar dat doe ik eigenlijk altijd hehe

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-09-2006 23:44 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2006 23:20 schreef blonde rockgod het volgende:
Okidoki, maar dan krijg jij wel een biertje terug!

Dat sla ik alleen af als ik er al teveel op heb

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 21-09-2006 23:58 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 21 september 2006 21:42 schreef Argus het volgende:

Nee grapje. Maar ik ben zo blind als een mol dus als je me ziet schroom niet hoi te zeggen.
Veel verder dan hoi terug durf ik toch vast niet te komen tenzij ik me pauper gezopen heb
Valt anders best mee
quote:
Op 21 september 2006 21:53 schreef Argus het volgende:
Ik wordt meestal wel gespot...
Heb je die lange* niet bij je dan? Die moet toch wel iedereen kunnen spotten, of gespot worden

(*sorry wabla )

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 22-09-2006 7:00 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ben ik de enige van ZM die naar Paradiso gaat?

Argus
Usericon van Argus
Posted 22-09-2006 7:56 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2006 23:58 schreef Myth of Fury het volgende:
Heb je die lange* niet bij je dan? Die moet toch wel iedereen kunnen spotten, of gespot worden

Met bodyguard durven die lange en ik wel
Maar nee, Ratje wilde zijn kaartje alleen aan MM geven

@Tenderstrike: Vast niet. Maar ik ben er in ieder geval niet. Ik ging voor de optie met de beste zaal...

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 22-09-2006 7:56]

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Dodo
Usericon van Dodo
Posted 22-09-2006 13:42 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

haha ik ga mensen slaan op commando van argus
hahaha

nee

ontopic: het ziet er naar uit dat ik lekker ga meet&greten onder die eerste band, dus daarbij ben ik niet aanwezig...
Ff mn TTF laten signeren enzo.. ff babbelen...

Argus
Usericon van Argus
Posted 22-09-2006 14:49 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2006 13:42 schreef Dodo het volgende:
ontopic: het ziet er naar uit dat ik lekker ga meet&greten onder die eerste band, dus daarbij ben ik niet aanwezig...
Ff mn TTF laten signeren enzo.. ff babbelen...

Ik wilde je ook gebruiken als knuppel

Gefeli dan!
we houden je plekje bij de meetingspot/bar vrij

Dodo
Usericon van Dodo
Posted 23-09-2006 1:04 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2006 14:49 schreef Argus het volgende:
Ik wilde je ook gebruiken als knuppel

Gefeli dan!
we houden je plekje bij de meetingspot/bar vrij

daar houd ik je aan..

ik denk dat mijn metgezel er alleen maar even rondloopt dan. maar goed.. hij vind het gelukkig niet erg..

Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 23-09-2006 14:13 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Nevermore was prima gisteren! Welliswaar, weer geen echte verrassingen in de setlist, maar ja...

" When the going gets weird, the weird turn pro!"

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 23-09-2006 14:14 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Zinanzinanzinanzinan!

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 23-09-2006 17:13 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

ATTENTIE ATTENTIE;

Ik krijg net een belletje van een maat van me, die gaat vanavond nie en heeft 2 tickets te koop!!!

renYek
Usericon van renYek
Posted 24-09-2006 11:33 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Gisteren: redelijk jankgeluid, vooral in het begin van de set, maar heb me toch prima vermaakt. Beetje matte set van Nevermore, maar normaal spelen ze ook langer en voor eigen publiek dat scheelt ook denk ik.

Disturbed vond ik leuk voor 2 nummertjes, maar het was niet mijn ding.

O, en die Jag Panzer inval gitarist ipv Steve Smyth bij Nevermore mogen ze er van mij inhouden, speelt veeeeeel strakker en netter!

watery black
Usericon van watery black
Posted 24-09-2006 11:43 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2006 17:13 schreef ratje het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE;

Ik krijg net een belletje van een maat van me, die gaat vanavond nie en heeft 2 tickets te koop!!!

*argus*

Dat was dan weer jammer

het voorprogamma had men thuis mogen laten. Nevermore kwam niet echt lekker uit de verf. Gitaren die wegvielen en andere problemen...
Disturbed heerschte de pan uit Jammer alleen dat de vocalen ook hier niet echt lekker wilden overkomen.
Ook heel jammer dat men de airco niet even aan heeft willen zetten op mijn hoofd.

P.S. en nu weten we nog niet wie MM in RL is

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 24-09-2006 11:43]

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 24-09-2006 12:08 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Persoonlijk kwam ik voor Nevermore, maar ik vond ze wat matjes.. Wel toffe grap met die breezah die dr tieten liet zien!

Disturbed hou ik normaal gesproken niet zo van, maar damn wat speelden die gasten strak en een ontzettend goed geluid. Plus vette productie. Als je deze muziek leuk vind, had je zeker een tof avondje!

Ik heb me na die concerten nog ff vermaakt bij de breakcore/dnb op Zuid Bij Zuid West in de kleine zaal en sletcave.

Inter faeces et urinam nascimur

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-09-2006 12:32 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Het blijft toch altijd een beetje jammer als de "Grote naam" het voorprogramma geen goed geluid geeft.

Verder had Nevermore natuurlijk af moeten sluiten omdat Disturbed een beetje overrated is met hun K3 / HIM Breezah sletten mengelmoes (Type: ik heb zwarte nagellak en kan ook al een horns up tekentje maken) als aanhang.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 24-09-2006 12:39 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Dat eerste bandje was idd niet helemaal mijn ding.

Nevermore was goed, alleen het geluid in het begin vond ik idd wat minder.

Disturbed vond ik helemaal niks, het was allemaal wel strak gespeeld, maar ik vond het niet echt boeiend, ik vond eigenlijk elk nummer hetzelfde, weinig afwisseling.

En volgens mij heb ik Argus nog gezien bij de bar, maar dat weet ik niet zeker, klein stukje voor me stond een kleiner persoon, die er volgens mij wel op leek. Maar dat kan ook totaal iemand anders geweest zijn.

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

renYek
Usericon van renYek
Posted 24-09-2006 12:44 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

En ik vond het ook veeeel te warm in dat hok. Na Nevermore acter in de zaal bij de gang gestaan, daar was het nog uit te houden

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-09-2006 12:57 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Is het bier daar duurder geworden ofzo?

Voor mijn gevoel spuugt de elektronische muntendame wat minder muntjes uit dan voorheen.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

renYek
Usericon van renYek
Posted 24-09-2006 12:59 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Geen idee, maar na 3 flesjes spa rood heb ik het hele 013 riool schoongesproeit..

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 24-09-2006 13:19 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Idd was echt teringheet daar in dat hok gisteren.
Bier kost er tegenwoordig MAAR € 1,90 hehe

Eerste band vond ik ruk
Nevermore goed, alleen klote geluid.
Disturbed, wel aardig maar niet mijn ding iig, zang was erg irri.

Dodo
Usericon van Dodo
Posted 24-09-2006 13:34 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

wat nou irri.. zang is juist hemels van david.

Ik heb ze mogen ontmoeten in de bus, was erg leuk
Concert was ook rete goed, stond bijna vooraan, 2e rij en heb me geweldig vermaakt.
Argus nog wel ff gesproken en blonderockgod gezien

Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 24-09-2006 15:45 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

Eerste band (hoe heten ze eigelijk?) ging wel...
Nevermore te gek, alleen jammer van het matige geluid.
Disturbed niet mijn ding, ga ik geen CD's van afschaffen en zelfs niet downloaden.

Al met al een gezellig avondje, Nevermore speelde alleen te kort naar mijn mening. Niet echt een split bill/ two headliner optreden. Jammer...

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 24-09-2006 17:03 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 24 september 2006 15:45 schreef Hollie! het volgende:
Eerste band (hoe heten ze eigelijk?) ging wel...
Nevermore te gek, alleen jammer van het matige geluid.
Disturbed niet mijn ding, ga ik geen CD's van afschaffen en zelfs niet downloaden.

Al met al een gezellig avondje, Nevermore speelde alleen te kort naar mijn mening. Niet echt een split bill/ two headliner optreden. Jammer...

Nee zeker niet nee, jammer volgende keer weer gewoon alleen Nevermore hehe.
Als ze volgende keer maar weer die gast van Jag Panzer meenemen, wat kan die spelen man, klinkt als een speer !!

Argus
Usericon van Argus
Posted 24-09-2006 17:05 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2006 12:08 schreef Stoerbaard het volgende:
Persoonlijk kwam ik voor Nevermore, maar ik vond ze wat matjes.. Wel toffe grap met die breezah die dr tieten liet zien!

Ik was toen gelukkig even zeiken. De rest van jullie is nu denk ik strafbaar ivm kinderpworno

quote:

Disturbed hou ik normaal gesproken niet zo van, maar damn wat speelden die gasten strak en een ontzettend goed geluid. Plus vette productie. Als je deze muziek leuk vind, had je zeker een tof avondje!

Ik ging dan ook voor mijn ouwe dag helemaal los

Het valt me wel op dat de Nevermore (waar ik dan maar weer weinig aan kan vinden) en Disturbed overlap erg klein is. Iemand enig idee waarom deze twee bands eigenlijk met elkaar op tour gaan?

@XXL: Ik zal straks eens naar mijn nagellak kijken..

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com