|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Dat duurt wel heeeeel lang! |
|
Damnnn dat duurt idd lang zeg grrrr. Heuuu Isa, nog bedankt voor de zaaltip een tijdje terug he. Jammer dat ze daar niet reageren alleen hehe But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Mooi |
|
Reageren ze niet Sander?? Wat stom!!Het zal onderhand eens tijd worden dat ze daar weer eens wat leuks gingen doen..Nou ja, pech voor hun dan.. |
|
23 september! Dude, dat is over 4 jaar pas ofzo Naja, beetje overdreven misschien, maar dat duurt nog wel echt tering lang zeg. JU! |
|
We komen weer in de buurt. Maaaaarrrrrr Nevermore is weer ziek. Jawel... Ik krijg echt een schijthekel aan Nevermore. Ik vind het al niks maar nu Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ze hebben nog 13 dagen om beter te worden |
|
Het zal me een worst zijn. Als de Disturbed tour nu maar eens een keer door gaat. Eens zien of ze Hell spelen :D Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ehmm, volgens mij mis ik wat; ik ken geen nummer van Disturbed dat Hell heet? |
|
quote: Is ook nieuw. Zeker geen myspace Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik ben niet zo hip nee NP: Disturbed - Hell |
|
Zie hier een goede reden om hip te worden Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Hell is een geweldig nummer, monster ook.. ik vind het zo gigantisch jammer dat die 2 niet op het nieuwe album staan. ze zijn iig een stuk beter dat die kut cover land of confusion. ik ga ook naar tilburg, en als ik mijn kaartje voor amsterdam niet kan verkopen, dan die ook. maar ik moet er van af omdat ik er heel slecht kan komen, vooral op een dinsdag |
|
Ik weet misschien wel iemand voor 1 kaartje. Of wil je ze alleen per 2 verkopen? |
|
Wat zijn dat voor mietjes? De tour voor Wacken werd al gecancelled wegens "logistical problems" en nu zijn ze weer ziek?? Ben benieuwd of het doorgata de 23e, heb er wel op gerekend. Bla |
|
quote: ja liever wel, anders zit ik met maar 1 kaartje nog kan die persoon niet nog iemand meenemen dan ? |
|
quote: ik mag het wel hopen voor ze, want ik kom net zo erg voor nevermore als voor disturbed, misschien nog net iets meer zelfs |
|
Ik zal eens even overleggen met diegene. |
|
Ja doe dat maar, zeg maar dat hij voor 25 euro 2 kaartjes mag hebben |
|
quote: Ik heb het doorgegeven, ik krijg hopelijk vandaag nog mail terug. |
|
Bedankt |
|
quote: Laat maar komen |
|
Helaas, verkocht |