|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
* start CDFoongids op * zwols popfront stichting zamenhofsngl 5 8021 da zwolle (038) 452 63 14 * kijkt in agenda * Hee eens ff kijken of ik iemand kan vinden die meewil, hier zou ik toch wel graag heenwilen. |
|
maar dat is helemaal in zwolle *zucht* |
|
Ja dat wordt wel met de auto gaan, denk niet dat ik het geduld heb om met de trein te gaan. |
|
quote:en Zwolle is voor jou ook aan het eind van de wereld No regrets and no remorse... |
|
vanuit wageningen is daar best wel kut te komen en nee ik heb geen auto en geen rijbewijs |
|
quote: 21 en nog geen rijbewijs.. Shame on you (zij het 24-jarig meidje dat zelf nog niet kan rijden... ) Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:hmm deze autorijder realiseert zich weleens niet het zonder auto en rijbewijs weleens lastig is om ergens te komen... Toch wel handig hoor zo'n rijbewijs No regrets and no remorse... |
|
yes ...ik woon vlakbij zwolle ik kom ook(en nachtvorst ook)!!!!!! |
|
Godver man, jullie treden de laatste tijd ook overal op!! Pas maar op, jullie zijn bijna niet meer troe!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Duh.. Natuurlijk komt nachtvorst ook... Je stond wel een beetje zwijmelend te kijken hoor Bou... Dit slaat nergens op. |
|
quote: hmz ff nachtvorst belle binnenkort, mijn ov is nog geldig dus.... Je moeder. |
|
Helaasch... maar dezelfde dag speelt Onheil in den baroeg..... Ik, Wil Schuurman |
|
Zwolle, da's vet ver. |
|
kakker: whahahahahaha..... binnenkort gaan we op tour met Jan Smith... dat gaat pas heersen.. jullie mee als support act? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Nee, Jantje Smit is een poser, hij probeert net zo stoer te zijn als Jan Keizer!! |
|
quote: gaan wij daar heen jul? |
|
quote: JA toch Of niet ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: WHAHAHAHAHA, als ik dan de eer mag hebben om die gozer gaat ik mee!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
"Nou ja, er valt altijd wat via CD-R te regelen natuurlijk " JAMMER!!!!!!! was en gave avond.. ik wilde nog even wat bier gaan zuipen met Necromantia, maar die was (net zoals de vorige keer) spoorloos verdwenen.... verder werd er na het concert nog veel bier gezopen en het krat van SEvere burgermeestergemaaktenzijn we met zijn allenaardedonerkinggegaan, werdenm de move uitgetrapt,... mochten de boekanier niet meer binnen en hebben toen iemands huisgecrashed, met als resultaat en kapotte voordeur.. erg prettig!@ Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: whahahaha...lol heb ik geen eens gezien!! morke...ga jij de 25e ook dan......?? |
|
Hhehe... Ik komt zeker.. Lekker dichtbij Cadaveria's woonplaats ..... en wie er een beetje slijmt kan vast wel blijven pitten daar Grimm en Fluisterwoud... allebei voor het eerst dan.. gaaf Fluisterwoud speelt dus vrij veel de laatste maanden... tour? Komt ook eens naar de Escape in Veenendaal [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 06-01-2002 15:17] |
|
hmmm worden meteen conclusies door valorian getrokken! Ik ga zowiezo wel. Is er eindelijk iets bij mij in de buurt. Veenendaal mensen kunnen zowiezo wel bij mij pitten. En anderen zm-mensen ook, ligt er aan of je heeeel lief bent (en aan of het kotsgehalte en dronken mijn huiskamer aan gortraggehalte een beetje laag is)(niet dat er veel kapot kan in ons huisje. ) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ben ik ff blij dat ik in zwolle woon |
|
Hmmm...misschien kom ik ook nog wel opdagen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Sorry Vuig, ik moest de trein halen Nou ja dan een volgende keer (als ik nie te vroeg weg moet) dan |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |