|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, dus kom vooral allemaal niet! heb er een hekel aan om lang op me bier te moeten wachten Life doesn't get much better than this! |
|
"Maar gij moet ook naar Fluisterwoud en Grimm... Ik las dat GRIMM een soort leftover van Carpathian Forest is? Weet jij hier iets van??" whahaha... ja... das de Noorse GRIMM.. het gaat hier om de Nederlandse GRIMM... Vette Folk Metal in de stijl van Isengard/Storm/Otyg vet heersen! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Ik kon je niet mailen, je mailbox zit blijkbaar vol... maar dit had ik al gepost, bel ze eens op... zwols popfront stichting zamenhofsngl 5 8021 da zwolle (038) 452 63 14 |
|
quote: Heheh.. ok zoiets dacht ik al.. het kon ook bijna niet anders... Popfront is wel gesubsidieert.. maar niet zo rijk dat ze even een klein Noors bandje voor een optreden naar nederland kunnen betalen.... Anyway... Fluisterwoud en Grimm dus..... ik merk het wel |
|
GRIMM?? Toch geen Arjan GRIM hoop ik? ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
whahaha.. tuurlijk geen arjen grimm Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Hey VUIG, zit Gwydion van Sagelinge er al bij op die foto's (in dat andere topic) of is dat nog de oude zanger? |
|
yes.. dat is sagelinge.. botmuyl is er heel lang neit meer bij.. na de cd opname is hij weggegaan Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 18-01-2002 13:22] |
|
Zeg VUIG, nemen jullie ook merchandise mee? Dingen als jullie promo en t-shirts ofzo? En wanneer is die nieuwe cd nou eens uit? Dan weet ik namelijk hoeveel geld ik op zak moet hebben. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
we nemen geen merch. van FW mee... we hebebn namelijk niks meer.. wel komen er binnenkort weer shirts aan... de split cd gaan we opnieuw opnemen enzo, dus dat duurt nog even.. trouwens.. ik geloof dat sagelinge demo's meeneemt van GALGERAS (zijn eigen project) en MASSHU Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Weet iemand hoe laat de zaal open gaat? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
21.00 Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Kan iemand misschien een fototoestel meenemen? Lijkt me wel lachen voor op het forum, een stel BM-ZM-ers bij VUIG op visite. Ik ben trouwens al om 19.00 van de partij (hoop ik) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
hahaha.. al om 19.00 wij komen denk ik pas rond 19.30... soundchecken en bierdrinken..... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
haha, ik ga ook komen Dit slaat nergens op. |
|
HAHAHAHAHAH!!!!!! HAHAH!!!! HAAAAAAAAHAAAAAAHAAAA! HAA HAA HAA HAA! AAH AH AAH AH AAH AH! HHHHHHHHHHHA! Ik ook. |
|
'k heb wel iets beters te doen |
|
HAHAHAHAHAH!!!!!! HAHAH!!!! HAAAAAAAAHAAAAAAHAAAA! HAA HAA HAA HAA! AAH AH AAH AH AAH AH! HHHHHHHHHHHA! Ik niet. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |