|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
weet iemand hoe laat het begint moet namelijk nog terug met de trein naar emmen defende nos in proelio |
|
ik ben er bijna zeker van dat ik er ook zal zijn |
|
Naja, Aangezien ik er toch woon kan ik net zo goed maar even een kijkje gaan nemen. Life doesn't get much better than this! |
|
replay ff wie er komt: Cadaveria valorian Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: nachtvorst abysoss |
|
Ik moet nog wel iemand vinden om mee heen te gaan, ik heb weinig zin om alleen naar Zwolle te rijden. Dus weet nog niet zeker. |
|
ghe je durft gewoon niet alleen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
maar dan heb je er wel wat voor Ga gewoon. wordt volgens mij best knus. (Erg kleine zaal dus kan niet missen). Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ben wel van plan te gaan op zich ja. Maar ik moet diegene nog vragen... |
|
Dus pak de telefoon, zo'n kans kan je niet laten liggen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Moet wachten tot hij weer terug is in NL... [ehm sorry slowchat.... ms moeten we hiervoor ff een topic aanmaken in Onzin "Ga je wel of niet naar Fluisterwoud"] [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 08-01-2002 13:45] |
|
oh be quik or be dead Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
'kleine zaal' haha, je kan het nie eens een zaal noemen Wordt wel erg intiem, dat ding is met 50 man al barstensvol. Life doesn't get much better than this! |
|
Hee Cadaveria, ken ik en (S)witch bij je pitten blijven dan op de desbetreffende datum? Huu Haa! Stuur maar een mel SVP. Dit slaat nergens op. |
|
Zeker: valorian cadaveria morke Vuig abysoss nachtvorst H-K Waarschijnlijk: Edge_Of_everything Damien Misschien: Elessar Karnivoor XnegativeX LordOfDarkness |
|
VARGEN en AMARANTHA MOETEN OOK MEE... Past makkelijk in Cadaveria's huisje en als jullie dat niet willen dan is het nog altijd lang niet zover rijden als 013 vorige keer ! |
|
Sja ik zat er ook over te denken... even overleggen tegen die tijd met mijn ega. |
|
Great! Moeten toch een keer fluisterwoud aanschouwen voor er echt een oordeel over te kunnen geven.. En Grimm... benieuwd.. |
|
Ik heb wel eens iets van FW gehoord. Klonk idd wel goed. |
|
Fluisterwoud heerst, live ook! Van Grimm heb ik geen idee... Maar ja, IK KAN NIET. godver. |
|
quote: EEGA is het Dit slaat nergens op. |
|
wat overigens betekent dat je getrouwd bent Dit slaat nergens op. |
|
Zeker: valorian cadaveria morke Vuig abysoss nachtvorst H-K Waarschijnlijk: Edge_Of_everything Damien Misschien: Elessar Karnivoor (niet dus... schoonmoeder wordt 50 die dag XnegativeX LordOfDarkness Je moeder. |
|
quote:Ik zeg niets meer. Maar bedankt voor de correctie. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |