|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik zou wel wille gaan maar dat geintje gaat me voor het vervoer alleen al 30 euro kosten, dus dan maar onheil |
|
goh laat ik ook maar eens heengaan. Zit toch in zwolle op school of niet lord of lightness We`re not dead we`ve never lived |
|
Hallo? Is er nog geen info bekend ofzo? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik dacht dat om 20.00 de zaal open ging Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
hmmm nu nog kaartjes kopen.. weet iemand waar?? Zwollenaren weet iemand of het bij de plato kan??? oproep voor mörke en witch.. Moet ik voor jullie kaartjes kopen?? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Zeker: valorian cadaveria morke Vuig abysoss nachtvorst H-K Waarschijnlijk: Edge_Of_everything Damien Vargen666 Amarantha Misschien: Elessar Karnivoor (niet dus... schoonmoeder wordt 50 die dag XnegativeX LordOfDarkness No regrets and no remorse... |
|
quote: Wat is dat nu voor onzin!!! Jullie komen gewoon hoor Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:De kans dat wij komen is 99% (zo goed?) (ik haal het trouwens nooit om om 20.00 uur in Zwolle te zijn...) No regrets and no remorse... |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
En als we niet komen een pak slaag he Cadaveria. |
|
quote:u bet.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik denk dat ik geen bier meer aan necromantia ga geven, aangezien ze niet meer komt.. grrrrrrrrrrrrrrr Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Count me in! Ik ben van de partij. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Count me in! Ik ben van de partij! (Of jullie het nou leuk vinden of niet) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: .... die gaat zeker met Snagger naar R'dam? |
|
quote: jeps, ach ik zou het liefste naar Zwolle gaan maar t grootste probleem is het geld... maaruh Vuig, treden jullie in februari in Bladel op? Zou mooi zijn... |
|
Belangrijke vraag: Wat kost het pils daar in die zaal? |
|
Weet niet meer.. volgens mij was het vrij goedkoop.. is namelijk een soort studentengebeuren, geen commerciele concertzaal.. ik denk 2,25 of 2,50 ofzo.. maar ik zal het even navragen aan cadaveria |
|
Da's in guldens hoop ik? |
|
Heheh.. uiteraard.. .. dus ongeveer 1 tot 1,2 Euro .. wel komen, wordt gaaf! Heeft gij al bij morke gereserveerd voor WACKEN? en Amarantha?? |
|
Ik ga in ieder geval mee naar Wacken. Wat Amarantha doet weet ik niet. Moet ge aan haar vragen. |
|
quote: Ok! Maar gij moet ook naar Fluisterwoud en Grimm... Ik las dat GRIMM een soort leftover van Carpathian Forest is? Weet jij hier iets van?? |
|
Ik heb Grimm nog nooit gehoord. Maar wij gaan ook hoor! Liesbeth beldde al over het halen van tickets... |
|
Tis geen studentenvereniging, gewoon een gesubidieerd klein zaaltje met bar, alwaar muziek ten gehore wordt gebracht als cultureel iets ofzow Voor zover ik weet zijn kaartjes ook niet nodig, gewoon komen en als er al intree moet worden betaald kan dat gewoon bij de ingang. Bier is er normaal geprijsd, flesje hertog was 3,50 of 3,75 gulden geloof ik de laatste keer dak er was. Ennuh, eigenlijk hoop ik niet dat er al teveel mensen komen, dat ding is echt te klein, maar das wel weer erg underground natuurlijk Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |