![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
In het Pinksterweekend op zaterdag 3, zondag 4 en maandag 5 juni zal 's werelds oudste popfestival voor de 37e keer plaatsvinden. Eerste bevestigde bands: Anouk * Franz Ferdinand Placebo * Tool * Racoon http://www.pinkpop.nl ![]() |
|
Placebo en Tool.. ![]() Maar nee, toch maar niet. Lam kutfestival vol met irritante kutmensen. ![]() |
|
Pinkpop..oh jeuk Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Pinkpop, ja, nee. 1X bijna geweest, maar de kaarten toch maar bij de ingang verkocht. 2 dagen Dynamo ervoor zijn niet bevorderlijk. Op tv is het ook altijd wel leuk. Waarschijnlijk in 2006 toch wel. ![]() |
|
Op tv is het juist niet leuk..al die olijke snuiters met hun roze hoedjes, sikjes-voor-1-dag. Heerlijk krommetenen krijgen altijd. Hah, ik heb er zin in! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
ben dr 5 keer geweest ofzo ![]() blijft een leuk festival, alleen elk jaar zoveel van hetzelfde. ben kane faithless en anouk nu wel beu hoor. dit jaar maar werchter en lowlands ![]() ![]() |
|
yes, Franz Ferdinand & Tool!! ![]() |
|
Tool! jee.. gaaf. Jammer dat Pinkpop knetterhard zuigt. ![]() |
|
ik ben er ooit geweest, toen we kaartjes gewonnen hadden. toen heb ik me kostelijk geamuseerd met de celeberties!! hahahaha ![]() |
|
Mochten die bands op maandag staan, ga ik wel kijken denk ik! ![]() |
|
ben nog nooit op pinkpop geweest en wil dat graag zo houden. ![]() |
|
idem dito. zielige quasi alternatieve ongein. zum Kotzen! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: +1 De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. ![]() |
|
Fuck Pinkpop en Fuck Tool Ga lekker maar ergens anders lopen met een roze hoedje stel flikkers. ![]() |
|
Nee! Laat ze vooral op dat terrein achter die hekken blijven! ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: Zo, jij bent stoer! ![]() ![]() |
|
ja hé? ik schrik ervan ![]() |
|
Tool is wel gaaf, maar om nou voor één band te gaan... nee ![]() |
|
De Red Hot Chili Peppers zullen dit jaar Pinkpop afsluiten! ![]() |
|
quote: Nee ik ben niet stoer ik heb een zware haat voor Tool en Pinkpop. ![]() |
|
Tool, Peppers en Franz Ferdinand. Ich bin da! ![]() |
|
ik zal er zijn ![]() |
|
Hmm.. voor alleen Tool en Placebo ga ik geen festivalkaartje halen.. misschien als Atheist en Celtic Frost nog komen... ![]() ![]() |
|
quote:Zo, jij bent stoer! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |