|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
In het Pinksterweekend op zaterdag 3, zondag 4 en maandag 5 juni zal 's werelds oudste popfestival voor de 37e keer plaatsvinden. Eerste bevestigde bands: Anouk * Franz Ferdinand Placebo * Tool * Racoon http://www.pinkpop.nl |
|
Placebo en Tool.. Maar nee, toch maar niet. Lam kutfestival vol met irritante kutmensen. |
|
Pinkpop..oh jeuk Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Pinkpop, ja, nee. 1X bijna geweest, maar de kaarten toch maar bij de ingang verkocht. 2 dagen Dynamo ervoor zijn niet bevorderlijk. Op tv is het ook altijd wel leuk. Waarschijnlijk in 2006 toch wel. |
|
Op tv is het juist niet leuk..al die olijke snuiters met hun roze hoedjes, sikjes-voor-1-dag. Heerlijk krommetenen krijgen altijd. Hah, ik heb er zin in! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
ben dr 5 keer geweest ofzo de eerste keer was het vet, tja, als je 14 bent is pinkpop natuurlijk reuze stoer. blijft een leuk festival, alleen elk jaar zoveel van hetzelfde. ben kane faithless en anouk nu wel beu hoor. dit jaar maar werchter en lowlands |
|
yes, Franz Ferdinand & Tool!! |
|
Tool! jee.. gaaf. Jammer dat Pinkpop knetterhard zuigt. |
|
ik ben er ooit geweest, toen we kaartjes gewonnen hadden. toen heb ik me kostelijk geamuseerd met de celeberties!! hahahaha |
|
Mochten die bands op maandag staan, ga ik wel kijken denk ik! |
|
ben nog nooit op pinkpop geweest en wil dat graag zo houden. |
|
idem dito. zielige quasi alternatieve ongein. zum Kotzen! |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: +1 De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
Fuck Pinkpop en Fuck Tool Ga lekker maar ergens anders lopen met een roze hoedje stel flikkers. |
|
Nee! Laat ze vooral op dat terrein achter die hekken blijven! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Zo, jij bent stoer! |
|
ja hé? ik schrik ervan |
|
Tool is wel gaaf, maar om nou voor één band te gaan... nee |
|
De Red Hot Chili Peppers zullen dit jaar Pinkpop afsluiten! |
|
quote: Nee ik ben niet stoer ik heb een zware haat voor Tool en Pinkpop. |
|
Tool, Peppers en Franz Ferdinand. Ich bin da! |
|
ik zal er zijn |
|
Hmm.. voor alleen Tool en Placebo ga ik geen festivalkaartje halen.. misschien als Atheist en Celtic Frost nog komen... |
|
quote:Zo, jij bent stoer! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |