|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
wie gaat er eigenlijk allemaal? |
|
Tijdschema ziet er zo op het eerste gezicht goed uit. Ow, ik ben dus aanwezig. |
|
Gaan ook maar ffe kijken.. Dresden dolls is ook erg cool. |
|
wat is dat nou voor een tijd om Soulfly neer te zetten? Niet dat ik zo'n fan ervan ben, maar dit slaat helemaal nergens op natuurlijk. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Altijd wel lekker om met t gebrul van Max Cavallera wakker te worden [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 03-05-2006 8:55] |
|
Goh, het lijkt erop dat het nog droog blijft ook. |
|
quote: laten we t hopen. Ik ga er wel vanuit. Inmiddels al meer dan 60000 kaarten verkocht |
|
Ik zal er ook zijn |
|
En nu hopen dat ze Dredg, Deftones en Tool ff op TV laten zien Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Tool sowieso niet. |
|
Vooral Tool ja. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
Zo dat was weer zeer geslaagd! Erg genoten van Tool, Dredg, Placebo en Deftones. Prima weer ook. |
|
quote: Het was inderdaad een geweldig weekend. Maar Deftones? Zang was nouwelijks te verstaan. Tool Placebo Rhcp en Soulfly daarin tegen vond ik dan weer wel geweldig. Hier een video van Deftones op Pinkpop http://www.youtube.com/watch?v=GwpeAOit7zo&search=pinkpop [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 06-06-2006 16:00] |
|
quote: Waar ik stond was de zang prima te verstaan. Vond het juist heel goed. Geweldig dat ze veel oud materiaal speelde. |
|
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/archief/index.jsp?showme=concerts Beeld en geluidsmateriaal van afgelopen weekend |
|
was wel gezellig! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
flaming lips die war pigs van black sabbath coverden waren gaaf, morrissey was natuurlijk de überheerscher, de rest kon me in zijn geheel niet boeien... sfeer op dat festival was overigens ook niet aan mij besteed. ik kom er iig. NOOIT meer... We don't take it, we just fake it... |
|
Ik heb je nog gespot She-Devil! Op camping A. Tool, Dredg, RHCP, Soulfly, Placebo erg van genoten Deftones was gruwelijk slecht Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: 'T enige wat van Deftones wel oke was, was Headup samen met Max Cavallera Maar voor de rest was vooral de zang echt niet aan te horen |
|
Damn, Pinkpop 2007 wordt een beetje een herhalingsoefening van Lowlands 2006 zeg... Tot nu toe bevestigd: Muse, Lostprophets, Iggy pop and the Stooges.. Alle 3 ook op de afgelopen Lowlands Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: En Arctic Monkeys is ook een gerucht...neen dit jaar slaan we over. |
|
Pinkpop 2007 topic openen |
|
quote: ik brul het niet te hard. misschien komen er nog wel wat vette acts bij |
|
Smashing Pumpkins afsluiter Pinkpop 13/02/2007 - Door: Jazza - Bron: Metro De kogel is door de kerk: de Smashing Pumpkins zijn de afsluiter van Pinkpop 2007. De geruchten deden al een tijdje de ronde, zeker nadat bekend werd dat de band band van Billy Corgan ook op de Duitse festivals staat. Vandaag maakte dagblad Metro bekend dat de band uit Chicago Pinkpop afsluit. De band speelde al twee keer eerder op Pinkpop, in 1994 en 1998. In 2000 ging de band uit elkaar. Na een nieuwe band (Zwan, waarmee hij in 2003 ook nog op Pinkpop stond) en een mislukt uitstapje op het solo-pad besloot Corgan zijn oude band opnieuw op te richten en een nieuw album, Zeitgeist, is reeds aangekondigd en zal op 7 juli verschijnen. (festivalinfo.nl) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |