|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach jee |
|
Godver, het gaat dan toch gebeuren! De Pumpkins! Hopelijk doen ze ook wat club optredens. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik ga dit jaar wel weer, zoals altijd. Iggy & the Stooges vorig jaar op Sziget gezien, Muse al twee keer eerder op Pinkpop en LostProphets ook al een keer geloof ik. Corgan heb ik met Zwan drie of vier jaar geleden gezien. Ik hoop wel echt dat de Pumpkins live beter zijn. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Ik geloof dat ik naar Pinkpop moet, ja. Muse, Pumpkins, vehetttt! |
|
De Pumpkins zijn zoooooo 1996 |
|
quote: juist daarom woei, dan ga ik écht wel! en hoorde ook iets vaags over the cure... |
|
UPDATE: op de website van het festival is de komst van The Smashing Pumpkins ondertussen ook bevestigd. Dit samen met Korn en The Fratellis! (www.festivalinfo.nl) [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 13-02-2007 14:06] |
|
Ben ik dan zo bekrompen geworden dat ik hier allemaal geen ruk aan vind? |
|
quote:Juist daarom heb ik ze toen in Ahoy gezien. Daar laat ik het wel bij |
|
quote: het is natuurlijk ook helemaal niet metal verantwoord! |
|
quote: Dat zat erin, typisch pinkpop. 1 hit en komt U maar. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: je hebt gelijk maar vind het wel een vet nummer, leuke band, snel de cd eens checken. was een x aantal jaren geleden hetzelfde met alien ant farm (wie kent ze nog)... |
|
Ja, met die cover van michael jackson, toch? Maar goed, dat liedje van de fruitella's is wel goed, ja. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 13-02-2007 19:27] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ik zelf ook niet |
|
quote: ik kan je zeggen; die laatste is live niet zo'n feest als men denkt. Live bijzonder onstrak...en een stem van wat heb ik me jouw daar..... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |