|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, en Maynard is al zo knap, kleine trol dat hij er rond loopt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Op zich zou ik er gratis naar toe kunnen, en aangezien ik Tool en Placebo nog steeds niet live heb kunnen aanschouwen, en deze twee ook tot mijn top 10 bands horen is het op zich best gaaf om er naar toe te gaan. Maar helaas denk ik niet dat het gaat lukken om in het pinksterweekend vrij te hebben.... Maar we zullen zien Inter faeces et urinam nascimur |
|
Bloodhound gang komt ook, voor mij weer een pré . maar goed, er moeten wel meer vette namen volgen |
|
Placebo, RHCP, Tool, Franz Ferdinand, wordt nu toch wel verleidelijk om te gaan.. |
|
quote: Hoe? Die nerd treedt vaak genoeg achter een doek of grote spotlight op zodat ie niet eens te zien is. Rukband. |
|
Muse is ook bevestigd! |
|
ZATERDAG 3 JUNI / SATURDAY 3TH JUNE PLACEBO * KAISER CHIEFS * NELLY FURTADO * THE DRESDEN DOLLS KRAAK & SMAAK * MO'JONES * ALIZE ZONDAG 4 JUNI / SUNDAY 4TH JUNE TOOL * dEUS * RACOON * BLOODHOUND GANG * KASHMIR ALTER BRIDGE * SKIN HOOVERPHONIC * INFADELS * VANKATOEN MAANDAG 5 JUNI / MONDAY 5TH JUNE RED HOT CHILI PEPPERS FRANZ FERDINAND * KEANE * ANOUK * BLØF MORRISSEY * NICKELBACK * DEFTONES * DAVID GRAY * SOULFLY OPGEZWOLLE * THE FLAMING LIPS * EDITORS * JAMIE LIDELL LIVE BAND Ik vind het toch een aardige line-up en Landgraaf ligt 10 kilometer verderop voor mij. Heb vandaag mijn weekendkaartjes gekocht Dat wordt een leuke week; donderdag laatste centraal schriftelijk: Wiskunde, zaterdag t/m maandag (of dinsdag) Pinkpop, dinsdagavond gaar naar het eindexamengala en dan op donderdag naar Metallica [Dit bericht is gewijzigd door Landroval op 14-03-2006 18:26] Go ahead without me, I'll find my own way |
|
Alter Bridge |
|
Waar is Muse? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Tsja ik weet niet waar Mark Z het vandaan haalde maar naar mijn weten is Muse nooit bevestigd.. Wel Placebo, die twee haalde veel mensen hier door elkaar. Edit: Typo [Dit bericht is gewijzigd door Landroval op 14-03-2006 18:52] Go ahead without me, I'll find my own way |
|
quote: Maandag zeker aanwezig |
|
quote: ze hebben de Europa tour gecancelled |
|
quote: Stonden die er niet vorig jaar? Of in 2004? Toen sloten ze af iig.. |
|
Met Tool, Placebo, Deftones, Soulfly, BloodHoundGang, RHCP en Kraak en Smaak ga ik me zeker vermaken! Ik ben er bij hoor. Zaterdagochtend polsbandjes omdoen en vervolgens zelf keihard gaan feesten Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: heb je deze informatie van festivalinfo? op de site van pinkpop staan ze nog niet bevestigd, en festivalinfo is niet altijd betrouwbaar |
|
Alter bridge is wel bevestigd op de Pinkpop-site. Kijk maar bij zondag Go ahead without me, I'll find my own way |
|
Ik weet het verschil heus wel tussen Muse en Placebo. Muse was bevestigd, maar een dag later werd hun Europese tour gecancelled zoals al eerder hier is vermeld. Ik ben zeker ook het hele weekend aanwezig! Geweldige lineup! |
|
quote: Vaag. Op de site van Muse staat een nieuwsbericht van gister waarin ze melden op Werchter te staan. |
|
Vreemd inderdaad. Maar Werchter is wel een maand later. Misschien de tour een maandje uitgesteld? Wel jammer. |
|
quote: Hahaha..1 van de betere bands die bestaat..... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
ik wou dat ik erheen kon... sorry ik kan niet beter Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: Hehe ik bedoelde het ook niet zo. Er zijn nogal wat lichtelijk irritante personen die vanalles roepen over Pinkpop terwijl ze er niks van weten, en dat soort mensen haalden Muse en Placebo door elkaar. Go ahead without me, I'll find my own way |
|
Mijn leraar Geschiedenis (type: kraagje, Mozart etc.) keek me heel vreemd aan toen ik vroeg of hij ook naar Pinkpop ging.. " Maar ze hebben een goeie line-up!" " Wie komen er dan? " " Red hot chilli peppers zijn de afsluiters dit jaar " " De wat..? Ken ik niet.. " Cultuurbarbaar [Dit bericht is gewijzigd door Landroval op 16-03-2006 16:22] Go ahead without me, I'll find my own way |
|
quote: Joh.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |