IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Olympische Spelen 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-02-2006 11:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2006 8:58 schreef Phantom Lord het volgende:
En Kramer heeft het ook goed gedaan, jammer alleen dat die verdomde Amerikaan met zijn afgrijslijke techniek wat meer puur kracht is gewonnen heeft



Hij was gewoon beter, jankerd.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 13-02-2006 11:33 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2006 11:19 schreef Chelman het volgende:
Hij was gewoon beter, jankerd.
Beter? Misschien. Ik wil het niet meteen beter noemen.

Maar hij heeft gewonnen en telt dus om beter te zijn dan een ander, dus hij was beter...

Nu blij Chelliebellie?


FREEZE


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-02-2006 11:37 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Chelman heeft wel gelijk.

"Sneller, hoger, sterker" toch? als je dan dezelfde afstand in een korter tijdsbestek aflegt ben je betre ja. Dan kan je net zo lang lullen als je wilt, maar dat verandert er toch niets aan.


Bruce Banner


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 13-02-2006 11:40 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2006 11:37 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Chelman heeft wel gelijk.

"Sneller, hoger, sterker" toch? als je dan dezelfde afstand in een korter tijdsbestek aflegt ben je betre ja. Dan kan je net zo lang lullen als je wilt, maar dat verandert er toch niets aan.
Vorm van de dag, om kunnen gaan met de druk enz enz, zijn ook allemaal factoren die meespelen... Okee, hij had op dat moment de beste papieren. Maar hij schaatste niet mooi, het was meer brute kracht dan een mooie afzet. Maar blijkbaar vindt iedereen kracht om te winnen belangrijker dan een goede techniek.

Mij best, ik vind het jammer, maar de Spelen duren nog wel even


FREEZE


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-02-2006 11:43 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

dat is hetzelfde als met "mooi voetbal" toch met 0-1 verliezen. Dan kan je ook mekkeren over "dat was onverdiend", maar die andere ploeg heeft wél gepresteerd wat jij niet klaar kon spelen.

Discussie over, lijkt me


Bruce Banner


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 13-02-2006 11:44 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2006 11:43 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Discussie over, lijkt me
My thoughts exactly


FREEZE


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-02-2006 13:04 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2006 11:40 schreef Phantom Lord het volgende:
Vorm van de dag, om kunnen gaan met de druk enz enz, zijn ook allemaal factoren die meespelen... Okee, hij had op dat moment de beste papieren. Maar hij schaatste niet mooi, het was meer brute kracht dan een mooie afzet. Maar blijkbaar vindt iedereen kracht om te winnen belangrijker dan een goede techniek.

Mij best, ik vind het jammer, maar de Spelen duren nog wel even

Gast!!! Het gaat niet om techniek. Het gaat erom hoe snel je die vijf kilometer schaatst. "Omgaan met druk" en "vorm van de dag" horen ook bij de capaciteiten van een schaatser. Kramer was snel, Hedrick sneller en op die gouden plak valt (helaas) niets af te dingen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-02-2006 13:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Phantom Lord, en hij had voordeel van een latere rit en hij had veeel beter ijs!!!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 13-02-2006 13:22 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Niks einde discussie!

Hedrick had gewoon zwaar voordeel met de loting. Die gast had zich helemaal kapot geschaatst, maar wist op welke tijd hij zich moest richten. Sven leek na zijn race veel frisser. Als Sven na Hedrick had geschaatst had het een heel andere wedstrijd kùnnen zijn....


Dear dirty delightful old drunken old days


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 13-02-2006 13:25 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Dat is dan mooi dom van Sven.


Violent God
Usericon van Violent God
Posted 13-02-2006 13:27 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

quote:
Op 13 februari 2006 13:25 schreef Psychonaut het volgende:
Dat is dan mooi dom van Sven.

Idd, dan had ie gelijk maar harder moeten schaatsen. En ik ben ervan overtuigd dat ie zo hard heeft geschaatst als hij kon. Gelul dus. Anders had Wust ook niet gewonnen.



Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 13-02-2006 13:27 by Flappie Alzheimer Wijzig reactieProfiel van Flappie AlzheimerQuote dit bericht

Als Sven sneller had gekund wrom hebt ie dat dan niet gedaan?


Spel vouten zijn cool!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-02-2006 13:32 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 13 februari 2006 13:27 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Als Sven sneller had gekund wrom hebt ie dat dan niet gedaan?

+ een hele dikke ÉÉN! Je geeft je toch volledig, of niet dan?


Bruce Banner


Violent God
Usericon van Violent God
Posted 13-02-2006 13:33 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

quote:
Op 13 februari 2006 13:32 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
+ een hele dikke ÉÉN! Je geeft je toch volledig, of niet dan?

Precies. Daarom is het ook gelul.



Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 13-02-2006 13:36 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Niet geheel en al juist... Als je in een latere rit moet rijden, heb je een streeftijd en kun je nèt iets meer geven, omdat je dat psychologische extraatje hebt dat je weet wat de tijd is en wat je er voor moet doen...

Puur iets psychologisch, maar geen gelul (helaas)


FREEZE


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-02-2006 13:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2006 13:22 schreef Schaffelaer het volgende:
Niks einde discussie!

Hedrick had gewoon zwaar voordeel met de loting. Die gast had zich helemaal kapot geschaatst, maar wist op welke tijd hij zich moest richten. Sven leek na zijn race veel frisser. Als Sven na Hedrick had geschaatst had het een heel andere wedstrijd kùnnen zijn....


Het is pas februari en je dingt nu al mee naar de titel van de domste post van 2006.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 13-02-2006 13:38 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2006 13:37 schreef Chelman het volgende:
Het is pas februari en je dingt nu al mee naar de titel van de domste post van 2006.
Hey! Die titel gaat toch al jaren naar mij of niet dan?


FREEZE


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-02-2006 13:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2006 13:36 schreef Phantom Lord het volgende:
Niet geheel en al juist... Als je in een latere rit moet rijden, heb je een streeftijd en kun je nèt iets meer geven, omdat je dat psychologische extraatje hebt dat je weet wat de tijd is en wat je er voor moet doen...

Puur iets psychologisch, maar geen gelul (helaas)


Ja. En als je eerder schaatst is het ijs nog niet naar de klote.

En als je geen cola over je hand morst ga je niet verliezen met darts.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 13-02-2006 13:41 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2006 13:40 schreef Chelman het volgende:
Ja. En als je eerder schaatst is het ijs nog niet naar de klote.

En als je geen cola over je hand morst ga je niet verliezen met darts.

Wow... dat heeft nog een echt diepere betekenis ook... Chapeau (of hoe je het ook maar spelt...)

Enniewee... zodadelijk finale half-pipe snowboarding... Eens zien hoe goed onze Nederlandse het doet


FREEZE


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 13-02-2006 14:41 by Flappie Alzheimer Wijzig reactieProfiel van Flappie AlzheimerQuote dit bericht



Spel vouten zijn cool!


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 13-02-2006 14:43 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Fuck! Dankzij mijn moeder die weer eens binnen kwam stuiteren heb ik het snowboarden gemist! Wat heeft ze gedaan? Weet iemand dat? Damn!


FREEZE


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 13-02-2006 14:52 by Flappie Alzheimer Wijzig reactieProfiel van Flappie AlzheimerQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2006 14:43 schreef Phantom Lord het volgende:
Fuck! Dankzij mijn moeder die weer eens binnen kwam stuiteren heb ik het snowboarden gemist! Wat heeft ze gedaan? Weet iemand dat? Damn!

Op de bek en zo, staat nu al 11e, wordt dus niks meer!!! vandaar de:


Spel vouten zijn cool!


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 13-02-2006 14:53 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2006 14:52 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Op de bek en zo, staat nu al 11e, wordt dus niks meer!!! vandaar de:
Niet fijn...

Jammer, maar ja, niets aan te doen he? Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal


FREEZE


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-02-2006 19:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Damn. Wat heerscht die Joey Cheek toch op de sprint. Twee keer in de 34.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-02-2006 19:47 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Echt goed gedaan ja. Misschien wil Phantom Nerd het nu wel "meteen beter" noemen?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen