IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Olympische Spelen 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 13-02-2006 19:52 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

gewowowoon eeneen doedoekje


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 13-02-2006 19:55 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2006 19:52 schreef spectre het volgende:
gewowowoon eeneen doedoekje



Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 13-02-2006 22:43 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2006 19:47 schreef M. het volgende:
Echt goed gedaan ja. Misschien wil Phantom Nerd het nu wel "meteen beter" noemen?
Geen idee, ik heb het gemist

Maar twee keer in de 34 rijden op die baan is wel erg goed ja


FREEZE


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 14-02-2006 1:29 by Flappie Alzheimer Wijzig reactieProfiel van Flappie AlzheimerQuote dit bericht

Het heet 500 meter maar ze rijden em 2x dan is het toch 1000 meter


Spel vouten zijn cool!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 14-02-2006 7:23 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 14 februari 2006 1:29 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Het heet 500 meter maar ze rijden em 2x dan is het toch 1000 meter




Vanmiddag de 500 dames (of de 1000 meter, het is maar hoe je het wil zien )


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-02-2006 17:21 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Jezus zeg.

Laten ze die starter bij de 500 m. dames even een nekschot geven met z'n eigen startpistool alstublieft.

De randmongool.


..."Hate can only create more hate"...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-02-2006 17:22 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

wtf has geschiert?


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-02-2006 17:26 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Pffff...

Ok, dit is wat er gebeurde:

Marianne Timmer en de één of andere Aziatische dame staan klaar om te starten.
Beide dames staan stokstijf stil, starter geeft 't schot, de aziatische dame krijgt een valse start. De hele wereld kon zien dat dat ABSOLUUT niet zo was, maar toch kreeg ze 'm.

Tweede start: Marianne Timmer beweegt ietsje, deze krijgt een valse start en mag dus (i.v.m. de 'nieuwe' regels) niet meer rijden.

Achja, nu moet ze maar vlammen op de 1000 m.


..."Hate can only create more hate"...


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-02-2006 17:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-02-2006 17:28]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-02-2006 17:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ja die nieuwe regel moest natuurlijk een keer van kracht worden, absurd natuurlijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-02-2006 17:29 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Wat een volkomen debiele regel


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-02-2006 17:30 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Nouja, die nieuwe regel is belachelijk, maar goed. Hij is er.
Maar als hij dan volledig onterecht wordt gebruikt, is het natuurlijk wel heel erg zuur!


..."Hate can only create more hate"...


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-02-2006 17:32 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

niet te denken van het 'omkopen', hoewel ik me niet kan indenken dat iemand een zuurverdiende startplek inruilt voor geld en een valse start forceert.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-02-2006 17:35 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Tsja, daar leek het dan ook helemaal niet op. De Aziatische was sowieso geen kanshebster voor de medailles en ze forceerde geen valse start, want die maakte ze namelijk helemaal niet.

Jammer hoor. Ook al was Timmer ook niet één van de favorieten op deze afstand.


Oja, nog iets. Die rodelbaan is echt levensgevaarlijk, de één na de ander vliegt eruit. Ben benieuwd hoeveel ze nog laten afvoeren met een ambulance voordat ze er achter komen dat die baan wellicht niet veilig genoeg is?


..."Hate can only create more hate"...


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-02-2006 17:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

starters, die zijn natuurlijk wel om te kopen!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Violent God
Usericon van Violent God
Posted 14-02-2006 17:45 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

Net op tv te zien dat de eerste start wel vals was van de Aziatische. Haar rechterarm bewoog.



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-02-2006 17:46 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

deporteren die handel.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-02-2006 17:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 17:45 schreef Violent God het volgende:
Aziatische. Haar rechterarm bewoog.


Zit er nog in van vroeger


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-02-2006 17:50 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 17:45 schreef Violent God het volgende:
Net op tv te zien dat de eerste start wel vals was van de Aziatische. Haar rechterarm bewoog.


Hmm, dat is dan pas na de 3856e herhaling te zien. Bij de vier herhalingen die ze direct na de start gaven, zag niemand iets.

Dan nog vind ik het mierenneukerij..


LOL@spectre

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 14-02-2006 17:51]


..."Hate can only create more hate"...


Violent God
Usericon van Violent God
Posted 14-02-2006 17:53 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

quote:
Op 14 februari 2006 17:50 schreef Immortella het volgende:
Hmm, dat is dan pas na de 3856e herhaling te zien. Bij de vier herhalingen die ze direct na de start gaven, zag niemand iets.

Dan nog vind ik het mierenneukerij..


LOL@spectre

Was vanuit een andere camerapositie.



Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 14-02-2006 20:46 by Flappie Alzheimer Wijzig reactieProfiel van Flappie AlzheimerQuote dit bericht

En daarna in de eerste race laat de lul alles doorgaan omdat ie uitgefloten word, heb toch echt wel wat startjes gezien die bewegender waren dan die van Marianne!
Hint: Zorgen dat er genoeg starters zijn en pistool niet de lucht in maar tegen het hoofd, dan kunnen ze nooit 2x achter elkaar schieten!

Verder ben ik best lief! Blijven die valentijnskaartjes gvd!


Spel vouten zijn cool!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-02-2006 20:50 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 14 februari 2006 17:47 schreef spectre het volgende:
Zit er nog in van vroeger

vroeger bewoog ze haar arm ook wel eens?


Bruce Banner


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-02-2006 11:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 17:26 schreef Immortella het volgende:
Pffff...

Ok, dit is wat er gebeurde:

Marianne Timmer en de één of andere Aziatische dame staan klaar om te starten.
Beide dames staan stokstijf stil, starter geeft 't schot, de aziatische dame krijgt een valse start. De hele wereld kon zien dat dat ABSOLUUT niet zo was, maar toch kreeg ze 'm.

Tweede start: Marianne Timmer beweegt ietsje, deze krijgt een valse start en mag dus (i.v.m. de 'nieuwe' regels) niet meer rijden.

Achja, nu moet ze maar vlammen op de 1000 m.


Bij atletiek is het al jaren zo.

Ik vind het een goede regel. Vroeger had je in de atletiek soms vier valse starts van verschillende deelnemers en dat is funest voor de concentratie en de prestaties. Daarom vind ik goed dat het nu beperkt is.


En Timmer had beter moeten weten. Of de eerste nou wel of niet terecht een valse start was doet er niet toe. Zij wist dat zij zich dubbel zo stil moet houden als normaal om geen valse start te krijgen. Dat kan en moet je van een professional verwachten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 15-02-2006 11:55 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Gaaf, skispringen ging even iets mis met het commentaar: commentator: en we gaan nu verder met skien ent comment a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a. En toen kwam de studiopresentator weer in beeld.


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-02-2006 11:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

De oude regel was naar mijn idee dat ieder 1 valse start mocht hebben, bij een tweede lag je er uit. Toen had je idd op zijn max 4 valse starts en nu op zijn max 3. Maakt dus niet echt veel uit. Ik vind het een knullige regel, om de reden dat de chinees die als eerste niet 'professioneel' was in jou ogen, nu gewoon kon starten.

Marianne Timmer heeft volgens mij niet in de pers geuit dat ze het een klote regel vond, wel?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen