|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
De belangrijkste races hebben we even op het werk gekeken. Goed gedaan van Fabris, echt knap, als je zag wat voor verval al die kanonnen in de laatste ronde hadden... wel jammer dat het Nederlandse herenschaatsen fiks in het slop lijkt te zitten. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hopelijk kan Sven nog wat laten zien op de 10 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
In het slop is een groot woord. De 1500m is de eerste afstand waar we geen medailles hebben gehaald, maar wel plaats 4&5. We beschikken juist over een erg brede selectie (dat er helaas door DE val niet uitkwam bij de ploegenachtervolging ). Maar het feit dat de andere landen nu ook weer schaatsen is alleen maar goed voor de sport -> meer competitie -> serieuzere sport. Ook tekenend is dat we de 1500m sinds 1972(!) niet meer hebben gewonnen. Al met al hoop ik ook op een vlammende sven op de 10!!! Tenminste 1 goud bij de mannen hebben ze wel verdiend en dan krijgt chad ook weer het deksel op z'n neus! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
haha, nou Fabris gaat denk ik ook voor medaille nummer 3, word erg lastig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben benieuwd of de Nederlandse vrouwen nog een plak kunnen halen vanmiddag. Ik denk wel dat het mogelijk is! Wat betreft de 10 km, ik hoop dat de Noren een medaille halen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Brons voor Wust! Klasse! |
|
Ik was zwaar onder de indruk van Klassen's race, iedereen aan gort gereden en niet een beetje ook. Tering, 1,47 seconden voorsprong op de nr. 2 op de 1500 meter.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Inderdaad een klasse(n) apart! Ook erg sterk van Wust trouwens! Goud zat er toch niet in, misschien zilver maar ach. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Zeker, onwaarschijnlijke tijd op die baan! Ik ben het trouwens met Schaffelaer eens, dat het best nog meevalt met de Nederlandse schaatsers. De mannen hebben 3 medailles en verder 2 keer een 4e, 2e keer een 5e en 1 keer een 6e plaats. Volgens mij zijn ze dus nog totaal niet uit the picture. Na Parra en Cheek die in Salt Lake al wat plakken opeisten zijn er nu gewoon nog 2 serieuze Amerikaanse schaatsers bijgekomen. Maar als Sven Kramer op de 10km nog even het goud pakt vind ik dat we totaal niet mogen klagen! En als we naar de vrouwen kijken moeten we al helemaal niet klagen trouwens. Ik vind het een stuk schokkender dat de Duitse vrouwen na hun 7 medailles van vorig jaar, waarvan 4 gouden, ze er nu pas 2 hebben, en ik verwacht er eerlijk gezegd ook geen 3e meer bij voor ze. [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 22-02-2006 21:01] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Waren de winterspelen vorig jaar bij jou in de achtertuin? Dan heb ik ze gemist Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hehe godver Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
iemand beelden van de kunstrijdster die weg werd geflikkert on ice, op haar knieen in spagaat terecht kwam en toch weer door ging en uitendelijk zilver won? klonk heel spannend!! |
|
quote: Spannend wel, maar het sloeg helemaal nergens op. Vallen, een paar minuten niks doen, kur vervolgen en zilver winnen. Als iemand anders zonder val een paar minuten pauze had ingelast, was ie vast laatste geworden. |
|
|
|
quote: Die juichende neger ook echt.. geniaal! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Wel jammer van Sauerbreij (?) 1,5 seconde voorsprong hebben en met 3 hondersten verliezen FREEZE |
|
Gokje voor straks: 1. Verheijen 2. Hedrick 3. Fabris 4. Ervik 5. Kramer 6. Grodum Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik denk dat Hedrick Verheijen naar huis rijdt, maar we kunnen altijd blijven hopen nietwaar? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:daarom Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ehh hoe laat begint het? Ook maar even kijken |
|
3 uur...moet eerst nog ff doorwerken Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
eerste ritten zijn toch de mindere goden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hedrick FTW KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
die neger doet niet mee Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |