IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Olympische Spelen 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-02-2006 15:10 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2006 14:51 schreef Chelman het volgende:
Hedrick FTW
Nou ik hoop iig niet dat dat arrogante Prodent-hoofd wint

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-02-2006 15:12 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wordt Verheijen, let maar op!

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-02-2006 15:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2006 15:10 schreef NecRobert het volgende:
Nou ik hoop iig niet dat dat arrogante Prodent-hoofd wint

Een topsporter hoort arrogant en zelfverzekerd te zijn.

Dat is de enige juiste instelling.

Aan watjes die verliezen maar 'hun best hebben gedaan' heb je kein arsch.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-02-2006 15:17 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 24 februari 2006 15:17 schreef Chelman het volgende:

020.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-02-2006 15:21 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2006 15:17 schreef Chelman het volgende:

Dat is de enige juiste instelling.

Aan watjes die verliezen maar 'hun best hebben gedaan' heb je kein arsch.
Zelfverzekerd ja, arrogant nee. Twee verschillende dingen. Als ie vantevoren gaat schreeuwen dat ie de 1500 meter gaat winnen en het lukt 'm uiteindelijk niet dan lacht iedereen 'm uit. En terecht.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-02-2006 16:29 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Bob de Jong heerscht.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-02-2006 18:08 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 24 februari 2006 14:51 schreef Chelman het volgende:
Hedrick FTW

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 24-02-2006 18:11 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2006 16:29 schreef Burzum het volgende:
Bob de Jong heerscht.
HELL FUCKING YEAH!!!

Wat ongelooflijk mooi man!

FREEZE

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 24-02-2006 18:20 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Bob vette heersch!!!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-02-2006 20:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2006 14:19 schreef NecRobert het volgende:
Gokje voor straks:

1. Verheijen
2. Hedrick
3. Fabris
4. Ervik
5. Kramer
6. Grodum

hm De Jong een beetje vergeten. Nou moet ik zeggen dat ik niet had verwacht dat ie zo sterk zou zijn. Die Ervik was wel ERG slecht zeg!

Maar ik had Hedrick goed

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-02-2006 20:24 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

BOB!!!

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 24-02-2006 20:25 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 24 februari 2006 20:08 schreef NecRobert het volgende:
hm De Jong een beetje vergeten. Nou moet ik zeggen dat ik niet had verwacht dat ie zo sterk zou zijn. Die Ervik was wel ERG slecht zeg!

Maar ik had Hedrick goed

De Noren vallen in het algemeen wat tegen op de spelen (wat het schaatsen betreft). Vorig jaar waren ze stukken beter.

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

spectre
Usericon van spectre
Posted 25-02-2006 12:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Hedrick liet zich niet inpakken door Carl, prachtig om te zien hoe Chad tussen de beentjes keek en daarna een soort van shorttrack bochtje deed, top TV. Ik ben wel blij dat Bob nou eindelijk eens een plak heeft, goed gereden!

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 27-07-2024 12:07 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Zo. Het zijn weer Olympische spelen. Wat is er veranderd de afgelopen 18 jaar?

Voor mij het meest opvallend:
1) Er wordt veel aandacht besteed aan inclusiviteit
2) En klimaatneutraliteit
3) Marokkanen bestormen het veld nu standaard

Verder is me nooit helemaal duidelijk geworden in hoeverre de Olympische Spelen nu echt leven onder de bevolking, afgezien van betaalde sporters, hen ondersteunende staf, mensen met een ambitie tot tweevoorgenoemden en directe familie van de sporters.

Ik ken niemand die echt iets om de Olympische spelen geeft en echt volgt, zoals je dat bij bijvoorbeeld het EK wel van alle kanten hoort. Hoorde je ooit "binnenkort weer Olympische Spelen, echt zin in" van iemand die niet beroepswege verbonden is aan de Olympische spelen? Ik niet, en dat is opvallend, want aan de hoeveelheid zendtijd en ondersteunende praatprogramma's kan het niet liggen.

Winter is coming

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-07-2024 12:11 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

De opening was een freakshow.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 27-07-2024 12:35 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2024 12:11 schreef Natural Disaster het volgende:
De opening was een freakshow.

Maakte het je een beetje onzeker? Slecht gedroomd vannacht?

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 27-07-2024 13:14 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ik heb ook gekeken. Dat mechanische paard met ruiter door het water was vrij vet.

Op een gegeven moment zag ik zelfs een soort grote smurf! Meteen een foto gemaakt, natuurlijk. Opdat we het er hier over kunnen hebben. Prima geslapen, trouwens.

Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel.

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-07-2024 13:19 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 27 juli 2024 12:35 schreef Ktulu het volgende:
Maakte het je een beetje onzeker? Slecht gedroomd vannacht?

Neem nog een nootje.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 27-07-2024 13:22 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Owwww....

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 27-07-2024 13:25 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Kijkt iemand dit eigenlijk? En zo ja, waarom?

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 27-07-2024 15:53 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Op sommige dingen na was het schitterende tv.

Die fransen kunnen wel wat regisseren. Prachtige show.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 27-07-2024 19:37 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2024 13:25 schreef Dypfrys het volgende:
waarom?

Ziek op de bank en puf voor niks anders. Ik mocht het dameskanovaren waarnemen.

Winter is coming

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 27-07-2024 19:38 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Hmm

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 27-07-2024 20:26 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Hockey Nederland vrouwen nu.

Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 28-07-2024 6:55 by Dweller Wijzig reactieProfiel van DwellerQuote dit berichthttp://www.kong.nl

quote:
Op 27 juli 2024 15:53 schreef SimsalaWim het volgende:

Op sommige dingen na was het schitterende tv.

Die fransen kunnen wel wat regisseren. Prachtige show.

Mooie show inderdaad. Heb niet alles gezien, maar qua locaties heb je in Parijs natuurlijk keus genoeg. Kon niet zo veel met het hoge queer/trans/alles mag-gehalte, maar goed, dat is een keuze. Gelukkig was daar ineens Gojira, dat in anderhalve minuut alles met de grond gelijk maakte. Wow.

[Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 28-07-2024 7:01]

Vox Clamatis in Deserto

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com