|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Wordt Verheijen, let maar op! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Een topsporter hoort arrogant en zelfverzekerd te zijn. Dat is de enige juiste instelling. Aan watjes die verliezen maar 'hun best hebben gedaan' heb je kein arsch. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: 020. |
|
quote:Zelfverzekerd ja, arrogant nee. Twee verschillende dingen. Als ie vantevoren gaat schreeuwen dat ie de 1500 meter gaat winnen en het lukt 'm uiteindelijk niet dan lacht iedereen 'm uit. En terecht. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Bob de Jong heerscht. |
|
quote: |
|
quote:HELL FUCKING YEAH!!! Wat ongelooflijk mooi man! FREEZE |
|
Bob vette heersch!!! |
|
quote: hm De Jong een beetje vergeten. Nou moet ik zeggen dat ik niet had verwacht dat ie zo sterk zou zijn. Die Ervik was wel ERG slecht zeg! Maar ik had Hedrick goed Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
BOB!!! |
|
quote: De Noren vallen in het algemeen wat tegen op de spelen (wat het schaatsen betreft). Vorig jaar waren ze stukken beter. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Hedrick liet zich niet inpakken door Carl, prachtig om te zien hoe Chad tussen de beentjes keek en daarna een soort van shorttrack bochtje deed, top TV. Ik ben wel blij dat Bob nou eindelijk eens een plak heeft, goed gereden! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zo. Het zijn weer Olympische spelen. Wat is er veranderd de afgelopen 18 jaar? Voor mij het meest opvallend: 1) Er wordt veel aandacht besteed aan inclusiviteit 2) En klimaatneutraliteit 3) Marokkanen bestormen het veld nu standaard Verder is me nooit helemaal duidelijk geworden in hoeverre de Olympische Spelen nu echt leven onder de bevolking, afgezien van betaalde sporters, hen ondersteunende staf, mensen met een ambitie tot tweevoorgenoemden en directe familie van de sporters. Ik ken niemand die echt iets om de Olympische spelen geeft en echt volgt, zoals je dat bij bijvoorbeeld het EK wel van alle kanten hoort. Hoorde je ooit "binnenkort weer Olympische Spelen, echt zin in" van iemand die niet beroepswege verbonden is aan de Olympische spelen? Ik niet, en dat is opvallend, want aan de hoeveelheid zendtijd en ondersteunende praatprogramma's kan het niet liggen. Winter is coming |
|
De opening was een freakshow. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Maakte het je een beetje onzeker? Slecht gedroomd vannacht? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ik heb ook gekeken. Dat mechanische paard met ruiter door het water was vrij vet. Op een gegeven moment zag ik zelfs een soort grote smurf! Meteen een foto gemaakt, natuurlijk. Opdat we het er hier over kunnen hebben. Prima geslapen, trouwens. Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
quote: Neem nog een nootje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Owwww.... Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Kijkt iemand dit eigenlijk? En zo ja, waarom? "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Op sommige dingen na was het schitterende tv. Die fransen kunnen wel wat regisseren. Prachtige show. Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
quote: Ziek op de bank en puf voor niks anders. Ik mocht het dameskanovaren waarnemen. Winter is coming |
|
Hmm "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Hockey Nederland vrouwen nu. Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
quote: Mooie show inderdaad. Heb niet alles gezien, maar qua locaties heb je in Parijs natuurlijk keus genoeg. Kon niet zo veel met het hoge queer/trans/alles mag-gehalte, maar goed, dat is een keuze. Gelukkig was daar ineens Gojira, dat in anderhalve minuut alles met de grond gelijk maakte. Wow. [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 28-07-2024 7:01] Vox Clamatis in Deserto |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |