|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: Ik geloof dat ik ze nu allemaal wel aangemerkt heb... En die opmerking van mij over Excel en programmeren was gewoon sarcastisch bedoeld om aan te geven dat je programmeren hebt en programmeren. Maar als je al niet begrijpend kan lezen, is sarcasme natuurlijk helemaal een straat te ver. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: [mierenneuk-mode] Het is geen VB, maar VBA (Visual Basic for Applications). In VBA kun je niet alles bouwen wat je in VB kunt. Toen ik zei, je hebt programmeren en programmeren, bedoelde ik eigenlijk, je hebt programmeren, programmeren en dan ook nog programmeren...[/mierenneuk-mode] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Precies. En daar ging het mij om. Jouw minachting voor bepaalde vormen van programmeren die stamt uit het onvermogen om in te kunnen zien dat er verschillende soorten talen zijn die verschillende doelen hebben. Geeft niet hoor. Toen ik van school ging dacht ik ook zo. Ervaring kan je niet op school leren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ja, die a kon ik ff niet opkomen.. evb/vba/vb/vbscripting bla bla. Blijf er een disaffectie voor hebben... maar overigens, geen disrespect voor mensen die ermee werken. [Dit bericht is gewijzigd door EvilPete op 15-02-2006 11:49] |
|
quote: Waar maak jij uit op dat ik daar minachting voor zou hebben? LEER NOU EENS BEGRIJPEND LEZEN. Ik gaf alleen maar aan - met een sarcastische opmerking - dat er allerlei verschillende vormen van programmeren bestaan. Erg he? In de tussentijd heeft nog niemand me uit kunnen leggen waarom programmeren in Excel relevant is als je een vak hebt dat over databases gaat, maar goed. Jullie zijn je ei weer kwijt. Hebben je aggressie weer op mij gebotvierd. Eigenlijk zou ik er geld voor moeten vragen, als een soort van internet-forum-therapeut zijnde... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
knuffelen? |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ben er overigens wel mee eens over dat programmeren niet altijd programmeren is... maar heeft iemand nou al een antwoord gegeven o p de excel vraag? |
|
quote: Dat was post 3 na de openingspost. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ow oops... |
|
SLOTJE! |
|
Altx: je bent een grafmongool. |
|
quote: Ik ook van jou. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
SLOTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
ik wist niet dat het woord "database" zulke emoties konden losmaken!!!! |
|
Jij smerige tuple jij! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
*grindcore's dikke zware piemel zwelt op* aaaaaaaaah, database |
|
quote: Ach, het ging pas mis toen sommige mensen mijn vraag wat Excel en databases met elkaar te maken hebben, weer eens als excuus opvatten voor de zoveelste persoonlijke hetze tegen mij... Ik voel me wel vereerd hoor dat mensen zo veel moeite doen om mij de grond in te proberen te boren. Het wil alleen nog niet echt lukken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Elitair geneuzel is het ALtje, Dat is het! Drommelsch! |
|
quote: Als je het niet kan volgen, begint het inderdaad nogal snel op elitair geneuzel te lijken... Maar dat is mijn probleem niet. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Ah man, echt wel. |
|
All your database are belong to altx. Jippie-a-jee Maar White Rider heeft nog steeds geen antwoord op z'n vraag gekregen. Back to the Baumstrunk |
|
Jawel, 3e post. Topic kan dus inderdaad op slot, zodat Altje's ego niet langer gestreeld wordt. |
|
quote: Het is idd geen goed idee om een discussie over IT-aangelegenheden te houden met mensen die niet eens kunnen lezen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |