IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Excel Vorige pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-04-2011 9:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wel, het is een excel die ik maak ter vervanging van een verwerkingssysteem


AS400 valt weg, nu een nieuw SAP en natuuurlijk is men de personeelsdienst vergeten,

ik ga nu rechtstreeks alles omzetten in csv-rapporten maandelijks, maar daarvoor moet alles aangepast worden aan de lat-out en codes van de loonverwerkingsmachine,

en die gegevens alleen zijn ononverzichtelijk en complex.

dus ik maak een rooster, makkelijk in te vullen, en daarvan gaat dan een deel naar CSV, maar omdat nu iedere keer eruit te filteren voor dat omgezet wordt .. pfff... daarom, een knop in het menu bvb zou handig zijn


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-04-2011 9:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik vroeg het maar omdat er een soort van handige "add-in" zou bestaan... maar ik ken er bitter weinig van.


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-04-2011 9:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2011 9:04 schreef Hypnos het volgende:
wel, het is een excel die ik maak ter vervanging van een verwerkingssysteem


AS400 valt weg, nu een nieuw SAP en natuuurlijk is men de personeelsdienst vergeten,

ik ga nu rechtstreeks alles omzetten in csv-rapporten maandelijks, maar daarvoor moet alles aangepast worden aan de lat-out en codes van de loonverwerkingsmachine,

en die gegevens alleen zijn ononverzichtelijk en complex.

dus ik maak een rooster, makkelijk in te vullen, en daarvan gaat dan een deel naar CSV, maar omdat nu iedere keer eruit te filteren voor dat omgezet wordt .. pfff... daarom, een knop in het menu bvb zou handig zijn

Als je het zo inricht dat alle output die je nodig hebt in één worksheet te vinden is, is het helemaal niet zo moeilijk. Als je dan met worksheet actief de opslaan-als-actie doet heb je de .csv die je wil.

Anders doen wat M. zegt.


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-04-2011 9:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

denk idd dat dat voorlopig meest efficiënte is.

zit er in de nieuwere office nog geen export-knop eigenlijk?


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-04-2011 9:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ik geloof het niet.


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-04-2011 9:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-04-2011 9:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

zijn er nog mensen die bij de naam "excel" ook aan deze band denken?

ed: ja dus... (en terecht, goede band)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 07-04-2011 9:52]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-04-2011 10:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

euhm...


signature


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 30-04-2012 2:37 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Deze is voor Hypnos.





Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen