|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
AANWEZIG!!!!!!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ik normaal gezien ook |
|
Voor mensen met interesse in bovengenoemde Isis documentaire: trailer op http://www.seldonhunt.com/ |
|
fuck! ook in NL? Je moeder. |
|
argh, Brussel?? |
|
Boris is wel erg gaaf. Hoop dat deze package ook nog naar nl komt. |
|
LOL, dacht al.. wtf gaan ze hier ook nog muziek van Idols nog goed vinden ook. |
|
quote: je cunt maar beter niet denken. Suck my piss |
|
quote:Ah joh, wat een goed grapje, wat goed van jou dat je die zo snel bedacht hebt! |
|
Ik weet dat Boris een Europese toer doet in April. De BE-datum is de enige die tot dusver bekend is. Houdt de site van Conspiracy Bookings in de gaten voor verdere tourdata. |
|
quote: Jij maakte hem al lang geleden: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1330614/1 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Pwned |
|
quote:Hoe slecht is het wel niet om een slecht grapje na jaren nog een keer te herhalen .... |
|
Zet deze package ook maar in Groningen! She Said Destroy in Black New York |
|
quote: Jullie bestaan niet meer... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Eerste post is aangepast met 2 andere optredens in de Benelux (van Boris) |
|
Ik dacht dat Knut niet meer live speelde? Wel vet om die band een keer live te zien. |
|
Zo staat het op de site van Conspiracy Bookings. Zeer vreemd ja, eenmalig misschien. |
|
quote: De wát in Rotterdam?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: hehe dat was ook mijn eerste gedachte.. [edit] http://www.wormweb.nl/ TOMUTONTTU (fin) + AXOLOTL (us) + THE SKATERS (us) er staat niets over sunn0))) of die andere band bij hoor :S [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 06-03-2006 23:05] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Worm is een kunststichting. Ze hebben geen vaste locatie. Khanate was ook door hun georganiseerd en dat was in een oude loods boven Las Palmas. Absolute toplocatie dus, enorm heerschend. Snaack en Judge kunnen het beamen want die waren er ook bij. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dat fucking HEERSCHTE ja! Maar de nieuwe locatie pwn3d ook behoorlijk. Delfshaven, supervet! Ik ben hier dus zeker bij |
|
Ik ga ook! *schrijft 29 april levensgroot in agenda* Tering de TERING, SUNN O))) weer zien en BORIS, wat vet!!! NA m'n tentamenperiode, in het weekend, etc., Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik ga ook wel ja, gaaf. |
|
En in FUCKING WORM! Die nieuwe locatie is echt té vet gewoon. Ze hebben nu een oud vrijstaand pand van de VOC in Delfshaven en mochten het pand niet beschadigen bij de betrekking omdat het op de lijst beschermde panden van momumentenzorg staat o.i.d. Als oplossing hebben ze overal glazen afscheidingen vrijhangend, in een kas, gemonteerd ter isolatie. Het werkt en ziet er supervet uit! Muren nog ruw, zonder stucwerk etc. VETTE SPOT! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |