|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit gaat mn hele rotweek goed maken!!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Woei! Ga jij ook met de trein? |
|
Wij terugreis ook met de trein, de laatste is om half 1 nog. |
|
Amai, zo laat nog een trein? Tja, denk dat da voor Zottegem wel gene waar zou zijn Tegen wanneer zou je in Brussel zijn? Ik denk dat wij der mss wel eens namiddagje Brussel van zouden kunnen maken! Eventueel kunnen we ergens afspreken dan é Member of the iso-betawuste crew!! |
|
is er in Brussel ook een concert????! signature |
|
En niet zómaar een concert!!! Twordt een geheel speciale show! Heerschend!!!!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
shiit!!! wanneer???? zou ook wel gaan anders signature |
|
Nog geen gedacht van, op zich is er ongeveer elk half uur een trein naar daar (vanuit Oostende), komt dan telkens op het uur en half uur aan. Wel een tof idee! Een paar treinen vroeger pakken is geen probleem |
|
quote: Nu zondag! |
|
ja, ma ik zou ook wel nen trein pakken in oostende vertrekken die om 42 nr Antwerpen na en 44 of zo naar Brussel é, ben vroeger nog veel naar de BBQ geweest... ik pak er dan ene in Gent of zo, zelfde lijn signature |
|
Jep, de rechtstreekse is 42 en da's dan idd dezelfde, er is er ook één met een overstap om 12 na. |
|
ja, in Brugge kga ne keer vragen bij de vriendin of er al plannen zijn anders vraag in aan Bert van Wanhoop of hij ook gaat signature |
|
waar bestel je kaarten en hoe laat begint het? signature |
|
|
|
Hele evenement start om 19u en kaarten kan je in de Fnac gaan halen ofwel via de site van AB zelf regelen... Edit: blijkbaar iemand die sneller typt [Dit bericht is gewijzigd door Snoodaerdt op 07-04-2006 15:08] Member of the iso-betawuste crew!! |
|
En zin in! |
|
Anders ik wel!! Kzal eventueel nog iets laten weten wanneer ik in Brussel zal landen é Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ok! |
|
beestig denk dat het in orde komt! en dan volgende week Wanhoop in Baasrode, en dan Kampfar in de 162 en vanavond misschien Macabre in Gent signature |
|
super!! En, fuck!!! Macabre volledig vergeten Member of the iso-betawuste crew!! |
|
zeg, wanneer nemen junder morgen den trein? Ik ga meej signature |
|
Ik weet niet wanneer Marjolein de trein gaat nemen in het verre West Vlaanderen, maar normaalgezien spreken we wel ergens af in Brussel zelf!! Ik ga normaal rond kwart na 4 al ginds zijn...namiddagje Brussel zal me goed doen Member of the iso-betawuste crew!! |
|
wow zo vroeg ander, mijn nummer is 0485/368332. tegen zevenen ben ik zeker aan de ingang! signature |
|
Wij gaan die van 15:42 in Oostende pakken, zodat we rond 5 uur in Brussel zijn |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |