|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik ga weer met je mee Je moeder. |
|
quote: Mooi, hehe. Zet 14 mei ook in je agenda dan Katatonia in Willemeen. |
|
oja, uiteraard ook aanwezig Je moeder. |
|
Sorry, dat ik het zeg ... maar alleen de gig op 09/04 is met Sunn O))). De rest van de data is Boris zonder Zonnetje O))). Edit: zag het al, was vergeten Boris voor die ene data te zetten. Voor de teleurgestelden, wees gerust, Boris zal de ruiten ook wel breken, check dit: http://www.youtube.com/watch?v=mXr1nTsWKYk&search=boris [Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 07-03-2006 17:50] |
|
FUKK! Doodgemaakt met een blije mus....naja wie weet kom ik toch wel kijken. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Da's wel heel jammer, geen SUNN O))) in R'dam. MAAR JA!!!! Ik heb ze dan ook pas gezien. Boris wil ik nog steeds ook wel zien. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
hm wordt twijfelachtiger nu... maarja, ook nog maar eens kijken of ik sunn in grunn nog haal met geld (als het nog niet uitverkocht is...) Je moeder. |
|
Helaas... |
|
Hmmm, kut... misschien maar 9 april naar België dan iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
+1, he roy? :D Je moeder. |
|
Ehhh heb je plek in de auto? |
|
hope so Je moeder. |
|
3 man, moet kunnen |
|
Kaarten zijn al betaald |
|
Dunn O))) Heb ze nu al gezien in Groningen dusssss... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
ja en! maar goed, mocht je gaan en zin hebben in (benzine meebetalende) mensen voor de gezelligheid onderweg... Je moeder. |
|
Alleen voor onderweg? Ga je niet mee naar binnnen bandjes kijken dan? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Kaartjes ook juist besteld!! Dat wordt weer een leuk avondje dreunen))))))))))) Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Minder dan een week te gaan!!!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
yeah en de volgende ochtend half 9 weer college en doomy om half 6 aan het werk... waarom nou weer een zondag?? Je moeder. |
|
Ow kut, is dat deze zondag? Gaat hem niet worden voor mij dan, helaas. |
|
Naar het schijnt zou ook Julian Cope van de partij zijn... Dat zou kunnen betekenen dat we een magistrale live-drone versie gaan te horen krijgen van My Wall Nog 75 uren te gaan!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
argh hou op net een van geweldigste nummers... waarom nou weer op zondag [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-04-2006 16:23] Je moeder. |
|
Bijna |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |