|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ahaaaa ik check die na en anders neem ik die ook! signature |
|
latorrr anders moetn jullie ulder gsm maar es mailen! signature |
|
quote: yo ik ga er om 7 uur zijn. Sstuur mij anders uw gsm door of zo K? en anders, ik ga mijn HAUS ARAFNA tshirt aanhebben signature |
|
thanx bleh? ! signature |
|
Tot morgen! |
|
ja! tot mornt! ik ga nr ice age II gaan zien... vriendin wil quality time aangezien ze mornt nie meega. Ze zegt da ze in slaap zou vallen... signature |
|
Als je iemand met een Paarse Godflesh-t-shirt ziet ... zeg eens hallo. |
|
PAARS ?!? Fuck the world and fuck you |
|
afgewassen? signature |
|
quote: Will do! |
|
ik ga er rond zevenen zijn! tschijnt dat oordopkes aangeraden zijn... nog nooit meegemaakt! signature |
|
't Schijnt dat er gratis aan de bar te verkrijgen zijn. Ben nog nooit in de AB geweest, dus wie weet! |
|
woohoo! gratis oordopjes! erg handig als je regelmatig een bloedneus hebt signature |
|
Gsm nr is verzonden Kzie jullie allen ginder dan é!! Heb er zin in!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Hehe, poser She Said Destroy in Black New York |
|
quote: Als je na dit concert ooit nog andere concerten wil bezoeken en kunnen beluisteren, is het dragen van oordoppen in den oren een must! Brrrrrrrroeeeeeemmmmmmmmmmmmmmmmmmm!! Veel plezier bij Sunn O))), het is echt fantastisch! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-04-2006 14:42] |
|
Boris van idols?? Against God and Government |
|
Je moeder. |
|
quote: Die grap was nog niet gemaakt, nee |
|
Against God and Government |
|
HEERSCHAVOND!!!!!!! Later meer uitleg, nu geen tijd meer Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Chille avond, later meer ... quote:Ja, paars: 1988 Tour t-shirt, even oud zoals ik dus quote: |
|
quote: signature |
|
eindelijk bekomen het optreden leek me wel erg veel op Brighter death now signature |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |