|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
1 juni speelt Celtic Frost in de Kade in Zaandam.... OEH! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-04-2006 22:50] |
|
En op een dergelijk bericht zat ik te wachten...geen Wacken voor mij waarschijnlijk!! |
|
De voorverkoop start 7 maart. |
|
dikke vette heersch s.a. Atheist en Emperor???? hoef ik ook niet naar Wacken www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Entree 18 euro, open om 20:30. |
|
Kijk! Daar zat ik ook op te wachten, de "gewone" optredens. Eens even verder zoeken of er verder nog van dat soort optredens zijn te vinden. |
|
HEY!! |
|
Best weer om buiten te slapen dan waarschijnlijk. Hoogstwaarschijnlijk aanwezig. Al klonk de nieuwe rehearsalmp3 van Celtic Frost als totale stront. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: quote: Nais!!! Wie gaat er mee? Suck my piss |
|
Dark Fortress is de support. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: DUS. Dan helemáál heen! |
|
Hmmm, nog steeds maar 1 datum in nederland. En wat in europa en daarna een tour door de us. Godverdomme, zaandam. Of all places. |
|
Kaartjes zijn binnen Hopend op een 'mistig' optreden zoals ze die vroeger gaven. Ze hebben ook Hellhammer materiaal ingestudeerd Hersenloze Mayonaise eten |
|
Ik ga binnenkort ook maar is kaartjes halen Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ik wil hier echt graag heen, maar het animo om mij heen is nog steeds niet erg groot. Maar ik denk dat ik en eega zowiezo wel gaan. |
|
Ik ga ook wel effe kijken. Hoop op veel oud materiaal (ook Hellhammer als het even kan). Ben benieuwd of ze het nog steeds met die oude sound weten te presenteren. Zo ja, dan hoop ik op dezelfde taferelen als bij Overkill een paar jaar terug in de kade (tafels met glazen over de vloer etc.) "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Het gitaargeluid op de nieuwe plaat is toch wel ietwat anders als eerst. Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. |
|
Klopt ja, op zich erg zwaar en traag, maar ook iets te digitaal. Plus spelen ze tegenwoordig met twee gitaristen, nietwaar? Ik vind CF toch typisch zo'n band waarbij één gitaar genoeg is zodat dat agressieve (en trouwens erg goede) basspel van Ain goed te horen is. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ach, er viel altijd wel een gat tijdens "gitaarsolo's". Dicht plempen met een 2de gitaar is dan wel fijns. |
|
quote: Tickets (CELTIC FROST) Normaal € 18 x 2 TOTAAL (NU INCLUSIEF SERVICE- EN/OF ADMINISTRATIEKOSTEN) € 44.10 Godskelere! Dat komt wel duur uit, zeg. |
|
quote: Daarom koop ik ook maar 1 kaartje. 1349 speelde op No Mercy nog een nummer Celtic Frost, erg gaaf. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Op zich briljant, maar in mijn geval niet handig. |
|
Ik heb ook een ticket gekocht. |
|
Ik wacht wel op de europese tour. |
|
quote: Was dit niet de europese tour? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |