|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
twas zeker een goeie zaak. had er wel nog iets meer van verwacht maar al met al heerste het toch wel hard.. goor bier daar dat wel maarja, één keer schijten op de volgende dag en de kater is weer pleite... arco, harstikke bedankt voor de palmpjes en chips en uiteraard de lift, ik own je |
|
als possessed komt rij ik met jou mee In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
sgoed hoor hehe |
|
quote: Ach, ik had ze toch allang gezien. Volgende keer in Nederland ga ik zeker wel. |
|
2025? Ik ben in ieder geval erg blij dat ik ze nu wel gezien heb. |
|
Kan ik me voorstellen, ja. Het schijnt dat er volgend jaar een clubtour komt. |
|
Daar ga ik minimaal één concert van proberen mee te pikken. |
|
+1 Ik heb er nu al zin aan. Komt ook door de setlist die ik hier voorbij zag komen. Fucking geweldig. |
|
Yup! Zelfs Sorrows of the Moon en Mesmerized pakten goed uit. Pedje... euh mutsje af... |
|
Hehehe, mutsje, ja. Ik las het. Hij had zeker niet z'n stoere leren pak aan, zoals vroeger? En dan dat mutsje op de kale kop. |
|
Hoewel bovenstaande foto nog steeds een stoere foto is. En zeker ten tijde van To Mega Therion... |
|
Frost had vroeger goed door hoe het moest, de looks, het logo, de albumcovers en natuurlijk de muziek waren allemaal van hoogstaand niveau. |
|
paar fotos uit de biebob (niet door mij gemaakt) gelukkig ging die rare pantie later van zn kop af hehe |
|
Hehe, die pij of hoe heet zo'n ding. Gaaf. |
|
quote: Helaas nog geen foto's van Zaandam gezien... |
|
quote: Seven Seven Seven |
|
quote: Jawel, toch nog wat oldskool feel in dat nummer zonder dat het een herhalingsoefing is. Het was gewoon machtig. En toegiften..dat moet Celtic Frost niet doen vind ik I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Review op Lords of Metal van concert in De Kade: http://www.lordsofmetal.nl/showlivereview.php?id=665&lang=nl |
|
En mijn foto's: http://www.pbase.com/hattema/celtic_frost_june_1st_2006 Hersenloze Mayonaise eten |
|
pix uit Biebob online @ www.musketeerofdeath.nl |
|
quote: lijken wel van mijn camera af te komen, ouwe!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |