|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben ook wel benieuwd naar het gitaargeluid, is dat ouderwets of in de lijn van de nieuwe cd. Ik hoop het eerste. |
|
Ook niet verkeerd! Spelen ze maar wat meer toegiften... |
|
t gekste is eigenlijk dat morbid tales er niet bijstaat... juices like wine/cherry orchards/the name of my bride/the heart beneath/wine in my hand/heroes... pfff... zelf van die twee platen weet ik er zo 6 op te noemen die ik graag live zou horen.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Helaas Aaarco, ze spelen voornamelijk materiaal van Morbid Tales en To Mega Therion. Zie ook http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2441/10 De show in Vosselaar gisteren was briljant. Waanzig goed geluid (het voorprogramma helaas niet). |
|
wat speelt er vanavond eigenlijk in het voorprogramma? kan het nergens goed terugvinden... |
|
Dark Fortress blek metal bandje Hersenloze Mayonaise eten |
|
In België was het een black metal bandje genaamd Dark Fortress. Leek een aardig band, maar door het slechte geluid niet echt goed te beoordelen. Er werd bij binnenkomst een promoCD uitgedeeld met 2 nieuwe Frost-nummers. Hier staan ook een nummer van Dark Fortress, Naglfar en Old Man's Child op. |
|
in tegenstelling tot de berichten van gister ben ik niet meer op zoek naar een terugreis van zaandam richting utrecht/gouda ik ben met de auto naar amsterdam vandaag en heb dus 3 plekken beschikbaar voor poppetjes die met de trein uit mijn richting komen... mail maar of tik vanavond deze hier maar even aan signalement: zwarte kleding / lang haar (katatonia shirt/allstars/) In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
aaaarco, wij moeten vanavond terug naar utrecht en zijn precies met 3 man? optie? |
|
best sla me vanavond maar op mn kop! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Gisteren in Vosselaar was vet! De oude magie van CF is er nog steeds, gitaargeluid (alle geluid eigenlijk) was prima! Alleen jammer dat de basgitaar wat problemen had halverwege... Oh, zeg tegen Tom Warrior dat hij beter de hele show (dus ook bij het laatste nummer) z'n muts op kan houden, geen gezicht die kale kop. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: en hoe herken ik jou lelijke kop? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
biebob was zeer gaaf gisteren. dark fortress meer gehoord dan gezien, maar was niet veel soeps. zulke bandjes zijn er genoeg. gelukkig niet al te veel keyboard die er bovenuit kwamen. celtic frost was zeer vet, eindelijk gezien!! een reunie die wel de moeite waard was. omdat er vooraan een setlist hing, heb ik die maar ff op de foto gezet voor mijn geheugen, hehe! voor de nieuwsgierigen dussss: -intro -procreation of the wicked -dethroned emperor -the usurper -jewel throne -ain elohim -necromantical screams -dawn of the meggido -mesmerized -sorrows of the moon -return to the eve -visions of mortality -into the crypts of rays -inner sanctum -circle of the tyrants -synagoga satanae die laatste had van mij echt niet gehoeven!! niks geen hellhammer ofzo, en ook geen toegiften. [Dit bericht is gewijzigd door corpsevomit op 01-06-2006 15:43] |
|
De satanische Synago Een deels Duitstalige afsluiter OEH!!!!!!!!!!! Hersenloze Mayonaise eten |
|
quote: Asphyx shirt (logo). "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
zo maar eens in de trein stappen... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
zo maar eens in de auto stappen... |
|
Ik baal nu best wel ontzettend dat ik niet ga... |
|
was goed te doen!... wel snel voorbij naar mijn idee! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
was jij er ook.. t was teringstoer teringlangzaam(procreation of the wicked, teringzwaar (dethroned emperor, visions of mortality, jewel throne, the usurper etc etc), teringgaaf (alles zelf de nieuwe shit)... mesmerized - teringzeikerig zoals dat hoort sygnagogo satnasate was wel een beetje erg lang en langzaam voor een afsluiter... een morbid tales toegift zou niet verkeerd zijn geweest maar t mocht niet zo zijn ouwe en zn bende van twee waren prima gezelschap op weg naar huis en dark fortress was niet echt dat je zei "joepie de poepie" kortom... perfect avondje zo In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: huh?? Jij was toch zo'n enorme Celtic Frost fan? Ik meende dat juist jij wel zou gaan? |
|
Celtic Frost :w GodAlleJezus wat een optreden. Super (Perfect) geluid en een prachtige setlist. De Satanische Synagoge als aflsuiter was werkelijk fenomenaal. Martin Ain die daar in het Duits staat te brallen met zijn Monnikspij heel, heel goed. Het was 20 jaar wachten waard! Hersenloze Mayonaise eten |
|
zekers,ik vond alleen dat de stem van Tom wel wat agressiever had gemogen. Maar voor de rest.... gaaf !!! YES WEL deeeenk!! |
|
Heb maar 2 dingen te zeggen: OEH!! HEYYY... (bietje cliché, maar toch!) Only Deaf Is Real! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |