|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou ja, de volgende dan. "After that we are talking about Japan, South America and a regular tour in Europe, where we will play places we couldn't do, like clubs and halls. That will be around February, March next year. If people still want to see us… " http://www.lordsofmetal.nl/showinterview.php?id=1354&lang=nl |
|
Hehehe, ik geef je groot gelijk, stel je voor dat die 2de europeese tour niet doorgaat en ze er weer mee kappen. Zie je ze weer niet. Ik zag ze dus toen wel en dat is een hele fijne herinnering. Misschien is het wel einde "magie" als ik ze weer zie, anno 2006. |
|
quote: Zou dat dan liggen aan de kennis die je toen had, en hoe je vroeger tegen Celtic Frost aan keek of aan de band die niet meer is wat het geweest is? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Ik denk beide. In die tijd was frost een extreme band, dat bleek wel aan de reacties van het publiek. Het grootste gedeelte ging bier slempen en een klein gedeelte van het publiek ging helemaal uit z'n dak. Ik vond het toen al helemaal te gek, maar daar dacht dus lang niet iedereen zo over. In die tijd maakte het optreden een enorme indruk op me, meer nog dan metallica. En bij metallica stond iedereen wel te trappelen om een beetje vooraan te komen, hehe. Nu is het maar afwachten of het iig op mij nog steeds zoveel indruk zou maken. Ook omdat het nu een hele andere tijd is. Ze speelden toen maar 1 nr van into the pandemonium (babylon fell) en de rest was dus ouder materiaal. Nu zullen ze natuurlijk ook nieuwe nrs spelen. Die nieuwe plaat is absoluut goed, maar ik zweer wel bij het oudere materiaal. |
|
VOlgende week is het alweer, heb al een kaartje, maar ben vooral benieuwd wat we te horen gaan krijgen? Voornamelijk nummers van de eerste 2 platen of toch ook veel werk van de nieuwe schijf? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ik heb de nieuwe niet, ik heb alleen: Cold Lake & Vanity/Nemesis. Die zijn allebij erg gaaf en daar kom ik dan ook voor. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Van cold lake zullen ze niets spelen, lijkt ,e. En van vanity/nemesis denk ik ook niet. Je zou de eerdere releases eens moeten proberen. |
|
Ik weet wel dat men voor het wacken optreden heeft verklaard een berg ouwe nummers te doen, waarschinlijk met een enkel nieuw nummer, dus grote kans dat de clubtour dezelfde songlist heeft. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-05-2006 17:00] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: A personal favouritee of mine is 'Procreation Of The Wicked'…will you play that one? Is that a question? No! We will rather play 'Cherry Orchard'…( a song of the 'Cold Lake' album -WA) Yeah right…hahaha…now I really know you are on the right path! See you on stage! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Is dat spul nog ergens te koop want er is geen hond die dat verkoopt natuurlijk. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
mm ben erg benieuwd! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
donderdag al wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Vergeet niet de setlist te onthouden, ik ben érg benieuwd. |
|
Enkel als 'ie memorabel is. Hoop natuurlijk op veel oud werk donderdag. Heb goede hoop dat dat gaat gebeuren. En anders maar een speciale Cold Lake show. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ik weet niet of ik er bij kan zijn, tering. |
|
quote:Dat kan je niet maken.. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
O. |
|
Net wat ik zei. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
De setlist van het eerste concert van de tour: Totengott (Intro) Procreation (Of the Wicked) Ground Dethroned Emperor The Usurper Jewel Throne Ain Elohim Necromantical Screams Visions of Mortality Mesmerized Sorrows of the Moon Return to the Eve Dawn of Meggido Into the Cryps of Rays Progeny Inner Sanctum Circle of the Tyrants Synagoga Satanae Nou, veel oud werk, alle favorieten komen langs. En dat afgewisseld met wat nieuwe nummers. Prima setlist wat mij betreft. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Zaandam here we come Hersenloze Mayonaise eten |
|
Super setlist ! Biebob , here I come enemies of metal, your death is our reward |
|
Godver, wat gaaf! |
|
juist ja, biebob!! |
|
quote: toch maar effe heen dan YES WEL deeeenk!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |