![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wat? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Hmmm als I wel maar ook als I`m in een zin? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Dat heb ik nou net andersom; al die Engelse woorden waar net zo goed Nederlandse gebruikt kunnen worden. Bijvoorbeeld: "Check die dope shit, man." Aaarrgh... Ook uit samengestelde woorden die ineens los van elkaar worden geschreven (deur klink i.p.v. deurklink en zo) blijkt een negatieve invloed van het Engels. Verder niks op Engels tegen hoor, maar Nederlands is Nederlands en Engels is Engels... ![]() |
|
quote: Natuurlijk. Edit: dat komt omdat 'I'm' gewoon een samentrekking is van 'I am', er zou geen reden zijn de hoofdletter te laten vervallen. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 07-03-2006 21:50] ![]() |
|
Check klopt ik heb me vriendin ff gevraagd die heeft een jaar in Engeland gewoond.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Ik doelde meer op DVD's / Opdrukken van Apperaten / Handleidingen / Programma's / Games enz.. Voor dat halve Engels halve Nederlands is nog wel wat te zeggen ja, behalve one-liners. ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: Natuurlijk heb ik gelijk. ![]() ![]() |
|
quote: Met pijn in me kontster geef ik het toe. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Games is inderdaad oerhollands..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Naam v/e land is toch met hoofdletter?? oerHollands?!? Spel vouten zijn cool! ![]() |
|
quote: Om die reden wordt 'oer' volgens mij door een verbindingsstreepje met 'Hollands' verbonden. ![]() |
|
quote: ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Ik vind dat in een professionele/educatieve context zeer terecht. Het gaat gewoon om een stukje professionaliteit: als je iets naar buiten stuurt heb je (als het goed is) er veel aandacht aan besteed. Taal- en spellingsfouten komen dan onverzorgd over. Ik vind dat mensen zich foutloos (nou vooruit, nagenoeg foutloos) moeten kunnen uitdrukken en ik eis niets minder van mezelf. Daar ben ik 100% fascist in. Op een forum of zo is het minder erg, maar dan vind ik diegene die de fouten begaat nog steeds een mongool ![]() *edit* ja, een edit. Ik ben niet perfect, maar probeer mezelf wel te verbeteren ![]() [Dit bericht is gewijzigd door M. op 07-03-2006 23:36] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
och dat gezeik altijd over spelfouten, alsof hun zelf alles beter doen als andere ![]() ![]() |
|
quote: Vage boel inderdaad. ![]() Of gewoon de -d en -dt helemaal weglaten en met "K vin t lache" etc. [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 08-03-2006 7:24] ![]() |
|
quote: blijkbaar wel. En ik lees genoeg Nederlandse boeken en schrijf regelmatig essays en onderzoeksrapporten. Ik ben alleen verwend met spellingscontroles van Word etcetera. Ik schrijf inderdaad slechter dan een allochtoon zonder integratie cursus en ik wil dat ook gaan aanpakken. Dan kan ik ook een anonieme forum-taalpurist worden ![]() |
|
Ik merk wel dat ik op fora altijd op mijn spelling let. Misschien komt dat door de rest van de bezoekers hier die zich er ook aan houden.. (de meeste dan). Maar op MSN merk ik dat ik zonder hoofdletters typ en ook veel dingen weglaat, puur uit luiigheid (<-- goed?) of gewoon door de gedachte: "Dit maakt toch niks uit". Ik vind het wel weer irritant als mensen zich compleet aan de regels houden op MSN. Het staat niet. ![]() ![]() ![]() |
|
Ik liep vanmorgen boodschappen te doen in de stad. Twee schilders hadden net de gevel van een winkel geschilderd en er een kartonnen bordje bij gezet: 'NAD!' ![]() ![]() |
|
quote: Het is anders algemeen bekend dat dat 'Niet aanraken dombo' betekend. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
quote: betekent. ![]() |
|
Hehe, wat doe ik ook in zulke topics. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
quote: ...dus daarom typ je even twee extra letters die er niet hoeven!? 'Luiheid' is ook prima hoor ![]() ![]() |
|
quote: Zal wel dialect hier zijn dan, want ik heb het heel vaak op die manier gehoord. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |