![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
...NAD?!?! ![]() ![]() ![]() |
|
Al moet ik zeggen dat ik in een nette brief 'Bij deze overhandig ik u' nog veel dommer vind... ![]() |
|
Meer lolbroeken bij het schildersgilde! ![]() |
|
Dat NAD doen ze alleen maar om te zorgen dat het opvalt ![]() En het is gelukt; je weet meteen dat je het niet aan moet raken. ![]() |
|
quote: Persoonlijk hecht ik er ontzettend veel waarde aan. Ik vind het belangrijk dat iemand in ieder geval correct Nederlands kan schrijven/typen (zowel qua spelling als grammaticaal). Maar, niet alleen het schrijven is belangrijk mijns inziens, ook het fatsoenlijk Nederlands kunnen spreken vind ik een vereiste (tuurlijk, een accent mag, maar 'alleen een dialect kunnen' is uit den boze). Hierbij zeg ik niet dat ik nooit fouten maak (al is het niet zo heel vaak, maar nu ben ik dan ook een liefhebber van (de Nederlandse) taal), maar ik vind het wél belangrijk. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Immo vind altijd mijn td-fouten omdat ik de kofschip-regels zo moeilijk vindt. ![]() Edit: Spelfout. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 09-03-2006 0:52] ![]() |
|
![]() Trouwens, wij gebruikten op de basisschool altijd 'fokschaap', totdat dit niet meer mocht. Dat woord was namelijk 'aanstootgevend'. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Stoten, fokken, huhuhuhuh. Huh. ![]() |
|
Toch jammer dat ZM nog geen 'overdreven zuchtende smiley' kent. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Mag Kimmey een abonnement op dit topic? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Bij ons op het werk op de deur van de fietsenstalling staat "niet duwen -- deur opend automatisch". Toen moest ik even gaan liggen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
een leuke uit de juridische wereld: overleggen, als in stukken overleggen. mensen zeggen: we hebben de stukken overlegd dan zeggen ze dus eigenlijk dat ze overlegd hebben met die stukken (zal ik je wel of niet brengen: zeg jij maar) juist is: we hebben de stukken overGElegd er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
of: u als burgemeester hebt ook een gehandicapte vrouw dus u moet toch weten.... ze hebben er geen idee van dat een burgemeester echt geen bezwaarschriften zit te lezen... nog een leuke: hoe kunt u dit nou afwijzen! als ik het niet krijg stap ik naar de wethouder en die vind het ook belachelijk dat ik het niet krijg. -->door wie of namens wie is het nou afgewezen? juist namens burgemeester en wethouders.... er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: Ik neem een 2 jarige abbo alstublieft! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
wow zonder foutjes Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Dat zijn toch geen spelfouten zeg. Edit: op dat "vind" na dan. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 29-01-2007 20:56] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Abo. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: gelijk heb je indeed... meer stijl of begripsfouten jah er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
waar ik me erg over verbaas, is dat er iedere keer commentaar komt als er weer een d of een t verkeerd staat, maar als er iemand zoiets als "me band is lek" of die CD is van me broer" schrijft, het akelig stil blijft... Dat zijn schrijffouten waar ik me veel meer aan erger... ![]() |
|
quote: ![]() Go Kimmey! Dat was al een zin met maar één spelfout! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Echt niet. Tweejarig moet zonder E. Het abonnement, dus een tweejarig abonnement en niet tweejarige... En er zal vast een streepje moeten tussen 2 en jarig. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ai, my bad, las in mijn enthousiasme alleen de post van Wim. Schijnt dat Kimmey nog een avondlesje of 8 "Spelling" moet gaan volgen naast haar Pabo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: voel de liefde! Het is de lichtinval ;') ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |