![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja hoofdletter enzo blabla.. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ja, ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Begin je zin met een hoofdletter, dat scheelt al een stuk. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Op deze kan je los gaan Grey. Op 28 januari 2007 13:59 schreef GhostCollapse het volgende: Mensen lullen egt negatief over Slipknot hier... Jullie luisteren cker naar de Dixie Chicks en Pussycat Dolls... Wie Slipknot slecht vind heeft geen verstand van muziek en moet zich aanmelden op Discodudes/Discochicks... want we kunnen geen hoogmoedige kklijers hebben op een metalsite! SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: ![]() Het is toch 'echt'? ![]() ![]() |
|
Ik ga nu slapen maar morgenavond heb ik wel ergens een kwartiertje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Toch een foutje ontdekt. ![]() De accent grave (è) wordt gebruikt als de e klinkt als èlf, de accent aigu (é) als het klinkt als één. Behalve -dt fouten maak ik me niet meer zo druk om spelfouten, dat heb ik me op het internet wel afgeleerd. Bepaalde blunders trek ik nog steeds niet, het woord 'zowiezo' bijvoorbeeld. Inconsequente menubalken zijn ook irritant. Registreren | Help | Active topics | Zoeken... wat hoort hier niet in het rijtje thuis? Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Ik gebruik toch echt wel het woord zowiezo. Sowieso is me veels te duits en dat is het ook, natuurlijk. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Active topics, de rest is NL. Wat win ik? Als ik een spellingscursus van de Leidse win, geef ik mijn prijs volgaarne aan lieve kleine Kimmey. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |