|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Same here... Kerst is weer achter de rug, op naar de zomer! |
|
quote: Als je zwaar tillen leuk vindt, moet je bij sigaretten ophang bedrijf gaan werken (bv Maas), mag je kasten van >100 kg de trap op en af tillen (dit heb ik dus gedaan als vakantie werk). |
|
Hmm .. dat lijkt me niet ARBO verantwoord |
|
Was wel met zn tweeen, maar ja is nog steeds fokking zwaar. |
|
Pff .. Als groenten man moets ik kisten tillen van ong 60/70 kg (in me eentje) |
|
Dan ben je sterker als mij... |
|
Zwaar werk vind ik echt kut. Het is nouw niet bepaald gezond als je na je werk onwijze pijn in je rug hebt en de volgende dag spierpijn. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik was toen sterker als nu .. In de staalfabriek was het ook aardig sjouwen af en toe. Maar werk nu al een half jaar niet meer Te druk met anderen zaken |
|
quote: Achja, een beetje zweten op zn tijd is ook goed. |
|
Zwaar werk is best wel cool Aan het eind van de dag voel je je echt wel voldaan Beter als suf werk, dan ga je naar huis en voel je je zwaar slaperig |
|
Heb trouwens ook als vuilnisman gewerkt. Dat is ook zwaar koel. Dat is wel het leukste dat ik heb gedaan denk ik, alleen wel een beetje vroeg opstaan. |
|
Mijn laatste bijbaantje wasin een (sport)sandalen magazijn, was wel lachen, alleen soms bloedheet Ik heb ook nog 2 jaar in een rozenkwekerij gewerkt, die doorns zijn echt fucked up I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Ik werk bij de Burger King Gratis Whoppers eten en ook nog eens gratis Lord of the ring poppetjes Wat wil je nog meer? ... do you think we're forever? ... |
|
quote:Drinken en onderdak |
|
Ach, Shakes en pitten kan in de ballenbak Bazzio Attacks!!! |
|
afwassen (echt waar!), en nog wat zooi |
|
quote: lul niet zo. Het is onderhand al weer bijna 2 jaar geleden dat jij gewerkt hebt! Luie donder Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ow nog in de zomervakantie stage in het ziekenhuis maar dat vond ik niet bepaald iets |
|
Ik heb zoveel freakin' schijtbaantjes gehad. Naschools en in vakantie dus nu werk ik alleen nog in de zomervakantie. FUCK bijbaantjes |
|
quote: HAHAHA, valorian wordt genaaid door z'n eigen vriendin LOL |
|
quote:Gelukkig wel. Maar wat heb ik gedaan... allelei 1-dags vakantie zooi wat of te zwaar, of te stoffig was. Verder bij een groentegroothandel order pikken. Was wel leuk meestal. Kort bij een confectie reconditionering bedrijf als vrachtwagen losser/lader gewerkt... Bij een reclamebureau als webdesigner... Sja, en nu werk (ahum...) ik dus echt. Geen school meer. |
|
ik heb ook nog bij een cd distributie centrum gewerkt. orders picken. Dan bevalt een beetje met klanten over computers ouwehoeren me toch beter. |
|
heb een krantenwijk gelopen (1 dag, daarna was de gein eraf), ik heb bij een drukkerij de adresstickertjes op tijdschriften gedaan en de plastic bandjes om een stapeltje. 1 dag bij een slachterij gewerkt, moest ik de zooi met de hogedrukspuit schoonspuiten. halverwege had ik de stukken vlees zelfs in m'n ondergoed (ik zou het zo weer doen ) Verder heb ik als magazijnjongen bij de schoenexpres gewerkt: dat is pas kutwerk en daar heb ik ook mijn aversie tegen (schreeuwende) kinderen vandaan. Nu sta ik achter de bar bij Party en Bowling De Worp. heerschend werk hoor, een stel gestoorde bazen en collegas. Enkele stamgasten en kampers die ik minder goed trek maar verder gaaf werk owja en natuurlijk bieren na 23.00 uur (dus gewoon relaxed met de gasten meezuipen) ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
Ik heb jaren geleden klare joints gedraaid bij de Growshop te Assen. Mocht lekker gratis blowen en kreeg zoveel cent per joint. Dat was m'n eerste bijbaantje en het heerste, tot mijn ouders erachter kwamen en de eigenaar even kwamen vertellen dat ik nog maar vijftien was. Verder heb ik een zomer bessen geplukt, zwaar onderbetaald kutwerk, was ook snel afgelopen. Schoonmaakbaantjes... Folders rondbrengen... Een dag in de koekjesfabriek waar ik zo misselijk van de geur werd dat ik er mee gekapt ben. Twee weken op het archief van ministerie van landbouw en cultuur of zoiets... En nu klantenservice mobiele communicatie, maar da's geen bijbaantje. Dead things grow from deep inside... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |