IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Bijbaantjes Vorige pagina | Volgende pagina
localfre4k
Usericon van localfre4k
Posted 23-05-2006 13:27 by localfre4k Wijzig reactieProfiel van localfre4kQuote dit bericht

ik heb folders gelopen (achteraf het beste baantje ever)
toen een half jaar vakkenvullen bij de ah
en ik werk nu als afwasser bij n golfclub wil eigelijk weg maar n maat van me heb t geregeld enne naja mischien nogal lullig)
al heb ik der nogmaar 2 keer gewerkt
fucked up die gasten stalken je zowat ben deze maand al tig keer gebelt .
terwijl ik gezecht heb niet te kunnen omdat ik in mijn examen periode zit

(bijbaantjes zuigen aarsch)

[Dit bericht is gewijzigd door localfre4k op 23-05-2006 13:28]


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 23-05-2006 13:32 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Als je uitspraak net zo beroerd is als je spelling dan hebben ze je mededeling wellicht niet begrepen...

edit: beetje aardig blijven

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 23-05-2006 13:33]


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2006 13:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2002 17:24 schreef suzanne het volgende:
Toen ik nog op school zat: krantenwijk (2 tegelijk ), vakkenvullen en koerier...nu werk ik (studie klaar ) fulltime op de Kwaliteitsafdeling van het I&R-bureau Runderen (is dus off topic, want is geen bijbaan
hehehe I know, ik kom jouw naam namelijk geregeld tegen bij boeren die wat verkeerd gedaan hebben Willen ze jou spreken

Bijbaantjes?
Kweker, verschillende supermarkten, wormenkwekerij, staalfabriek, chemische wasserette .. heb eigenlijk altijd wel werk gehad ...


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-05-2006 13:49 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Folders gelopen
Krantenwijk gelopen DVHN
Vakkenvuller
Droogbloemen
Orderpikker bij de super de boer

Nu werk ik als technisch tekenaar bij Brunel.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 23-05-2006 13:57 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

werk al ruim 3 jaar in de afwas keuken van restaurant Poppe te Zwolle (hé, het is geld en het volk is erg gezellig )
Verder heb ik TPG pakket service gedaan (altijd geinig, een Karnivoor op de werkvloer) en ik heb nog een tijd Caltcenter werk gedaan bij Spaar Select en de Financiële kamer, mensen afzeiken aan de telefoon op een dusdanige manier dat ze niet door hebben dat je ze afzeek is echt brilfuckingjant!

[Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 23-05-2006 13:58]


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 23-05-2006 14:08 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

Mijn vroegere bijbaantjes:

-ook folders
-krantenwijk
-beugels op flesjes klikken bij de Grolsch
-vleesverwerking in de AH verscentrale, ook verrot vlees dat retour komt. Daar wordt elders dan weer dierenvoer van gemaakt. EN MIJN COLLEGA VRAT ER VAN
-kunststof dakbedekkingen leggen
-pijpen draaien in een gas-afvoerslangenfabriek
-podia bouwen.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 23-05-2006 14:18 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

- AH
- belastingen voor 't bedrijfje van m'n pa
- Folders gelopen voor m'n moeders bedrijfje
- Sentega, visitekaartjes maken
- Een of ander bouwbedrijf.. hele dag kozijnen een trap op gedragen. Dat werk was zo zwaar dat ik een week lang last van m'n rug had.

Volgende week maandag waarsch beginnen bij A.V.R. VUILNIS


I am the 1%.


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 23-05-2006 15:11 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Hmmm, even denken, waren er nogal wat...

Ik heb eigenlijk altijd geluk gehad met bijbaantjes. Vaak leuke baantjes die redelijk tot goed betaalden.
Toen ik 9 was ging ik al preipoten (ja ja platteland he).
Op mijn 13e kreeg ik een folderwijk en ik ging bij een rozenkwekerij werken.
Folderwijk ong. 1,5 jaar volgehouden. Klotewerk. Rozenknippen ong. jaar. Toen vond ik het echt tijd worden voor iets anders. In een textiel winkel gaan werken, erg leuk werk. Kledingstoffen verkopen en gordijnen opmeten en stof berekenen e.d.
Nog een paar maanden bij Footlocker gewerkt als orderpicker via uitzendbureau. WErk was wel ok, maar het is verschikkelijk om via een uitzendbureau te moeten werken.
Nu werk ik in een klooster/verzorgingstehuis waar ik ervoor zorg dat de oude patertjes hun boterhammetjes krijgen 's ochtends en 's avonds. Soms moet ik ze smeren voor de mensen die het zelf niet meer kunnen en een stukje fruit schoonmaken. En anders hoef ik alleen maar het brood/boter e.d. op tafel te zettten en te wachten todat ze klaar zijn met eten. Erg leuk werk, veel contact met mensen en oude mannetjes kunnen af en toe lastig zijn maar meestal zijn ze lief. Betaalt bovendien goed en in het weekend krijg je natuurlijk ORT, dus dat verdient nog beter!
Zo, heel verhaal, maar dan ook heel wat bijbaantjes.


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-05-2006 15:15 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik mis nu weer 75 eurie door een optreden..
Anders had ik parkeerwachter mogen uithangen bij de roei elfsteden tocht


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-05-2006 16:44 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehe weer eens wat anders dan vakkenvullen

ik heb een paar jaar bij de hanos his (distributie) in apeldoorn gewerkt, orderpicker (ook diepvries ), embalage (een week plaatsvervangend chef geweest zelfs ) en een half jaar bij inkomende goederen. erg relaxt bedrijf, verdient alleen wat slecht. daarna half jaartrje bij hanos in zwolle, vakkenvullen, baggerwerk, was snel weg.

nu reeds 2 jaar bij tpg pakketsorteercentrum noord. zit der al lang zat om zo ongeveer alles te mogen doen behalve leidinggevende shit en klantenmeuk hehe. verdient bruut voor een bijbaan, iets minder dan 600€ per maand voor 3 avondjes in de week


Je moeder.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 23-05-2006 16:54 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

- Callcenter
- Kledingzaak
- Thuiszorg (En daar wilden ze me graag weer terug, deze zomer. Prrrima!)


Disko Disko Partizani


BlackSun
Usericon van BlackSun
Posted 23-05-2006 17:05 by BlackSun Wijzig reactieProfiel van BlackSunQuote dit berichthttp://nl-nl.facebook.com/people/Linda-Blad/100001505370942

euhm..

*folders rondbrengen. sucks
*krant rondbrengen. sucks
*afwassen in steakhouse virginia. leuk!ging helaas failliet
*afwassen in steakhouse Wishbone. nieuwe eigenaren van de virginia..zijn 'm na 3 maand gesmeerd naar spanje failliet
*afwassen in turks/grieks restaurant nikos.sucks. gelukkig failliet
*afwassen/bar in turks/grieks restaurant berdo's. sucks. ontslag genomen
*bediening in pannenkoekenhuis de honingpot, momenteel alweer 3 jaar. hartstikke leuk

zowel virginia, als wishbone, als berdo's, als de honingpot, zaten in hetzelfde pand.
dus wel leuk om te zien hoe dat pand steeds veranderd



in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-05-2006 17:23 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

je hoort nu bij het meubilair?


Je moeder.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 23-05-2006 17:31 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Afwassen op verscheidene plekken
In een boekenwinkel achter de kassa
Nu cosmetica verkopen van Guy Giraud..


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


disinter
Usericon van disinter
Posted 23-05-2006 18:01 by disinter Wijzig reactieProfiel van disinterQuote dit berichthttp://www.mentation.nl

al 8 jaar zaterdagpostbode op een vrachtwagentje!


"I had sex, intercourse with her. It's one of those things that I guess got to be part of my life, having sexual intercourse with the dead." Henry L. Lucas


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-05-2006 18:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Wehehe bijbaantjes..

Schoonmaakkracht ziekenhuis (kanker afdeling, intensive care afdeling en een keertje ingevallen bij kraamzorg). Gaaf baantje wel, alleen jammer van idioten die infuus eruit trekken en kliederen of mensen die niet in de pot kunnen schijten.

Onder leiding van een turkse mevrouw kantoren schoongemaakt waarbij zij zat te kijken hoe ik het deed en zelf niks deed. Was er snel weg, achterlijke mentaliteit.

Karton fabriek dozen vouwen, elke dag bloedneus door het stof. Graspop 2004 en 2005 was er niks bij hehe.

Hema taart opmaak, lachen was dat. Beetje met vruchtjes gooien en ruzie maken met de manager over een plasje water. Per ongeluk taarten laten vallen of verkeerd in zo'n trolley dingen plaatsen wehehe, mooie tijd daar.

Op een logeerhuis voor verstandelijk gehandicapten gewerkt, 1 op 1 begeleiding geven aan een complex meervoudig gehandicapt jochie (uiteindelijk 4 jaar gewerkt). Was gaaf met al die verpleegtechnische handelingen. Hiernaast nog invalkracht voor dezelfde stichting geweest in alle vakanties.

Verder nog achter de kassa gezeten bij Super de Boer en bij de Appie Heijn en vakantiehuisjes schoongemaakt op een vakantiepark. Best veel kutbaantjes gehad tijdens mijn school en studie tijd hehe.


disinter
Usericon van disinter
Posted 23-05-2006 18:38 by disinter Wijzig reactieProfiel van disinterQuote dit berichthttp://www.mentation.nl

quote:
Op 23 mei 2006 18:21 schreef MMayo het volgende:Hema taart opmaak


Ook nog eens gedaan ja, mooi werken was dat.


"I had sex, intercourse with her. It's one of those things that I guess got to be part of my life, having sexual intercourse with the dead." Henry L. Lucas


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 23-05-2006 18:52 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Zaterdagpostbode bij TPG, echt superrelaxed baantje. Eerst beetje je wijk uitzetten, daarna lekker buiten lopen met een muziekje op



renYek
Usericon van renYek
Posted 23-05-2006 19:46 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Vroeger:
preipoten (2 zomers
4 jaar bij een tomatenkas
1 jaar champignons plukken
4 jaar rozenkas
2 zomers in een shoarmatent tijdens braderien
1,5 jaar op een overslagloods op de heftruck 2 avonden in de week en in vakanties.
1 jaar vrijdagnachten in de schoonmaakploeg van een frietfabiek. Dat betaalde wel lekker toen: NLG 27,50 netto per uur


Sommige baantjes had ik in dezelfde periode.
Eigenlijk vanaf mijn 13e altijd aan het werk geweest.


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 23-05-2006 19:53 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

gitaarles geven!!



Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 23-05-2006 19:53 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Tijdens studie (en ook even daarna) iets van 5-6 jaar parttime in een CD winkel
Gave collega's, lekker veel metal draaien , korting op CD's en leuke promo's Heerschbaantje!

Oh, en sommige klanten waren ook wel geinig


Hatsjikidee!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-05-2006 19:56 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Vroegah:
* auto's wassen
* grasmaaien
* oppassen
* boodschappen doen voor drukke mamma's en bejaarden

Vakantiebaantjes:
* in de bouw als schoonmaker en hulpje van de betonvlechters
* vleesverwerkende fabriek (jaja, toen was ik al vegetariër, heb o.a. op de expeditie gewerkt, achter de lopende band gestaan en als vleesinspecteur gewerkt..)
* metaalbewerker (slijpen, zagen, vijlen, boren 'n shit.. 1 keer bijna mijn klauw eraf gerost met een cirkelzaag )
* brandsanering.. afgebrandde panden opruimen en klaarmaken voor de aannemer, bluswater wegpompen enzo

Tussen 2 studies in 9 maanden als administratieve miep gewerkt bij het Nederlands Bureau Brandweerexamens

Tijdens mijn laatste studie:
* 1e lijns helpdeskmedewerker bij, jawel, SNT.. ISDN en Het Net helpdesks
* proefkonijn voor belscripts
* tijdje gitaarles gegeven
* part-time bij een i-net bedrijfje gewerkt
* meerdere free-lance programmeer klusjes gedaan

Dus.. Altijd wel bezig geweest dus, nog nooit 1 dag werkloos geweest. Wel blut, maar dat komt omdat ik gewoon niet met geld om kan gaan

Ow, en tegenwoordig zit ik als vrijwilliger in de hoofdredactie van 3voor12 R'dam en ben ik bezig een eigen metal(core) label van de grond te krijgen. Dat naast mijn werk als software engineer.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 23-05-2006 19:57]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2006 19:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

SNT for teh win!

Godver wat is dat toch een kutbedrijf


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-05-2006 20:14 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 23 mei 2006 19:57 schreef Jenje het volgende:
SNT for teh win!

Godver wat is dat toch een kutbedrijf


altijd nog beter dan geen werk


[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 23-05-2006 20:22]


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2006 20:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Haha fuck jij werkt daar nu toch? Loopt Annechien er nog als teammananger?


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen