IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Bijbaantjes Vorige pagina | Volgende pagina
localfre4k
Usericon van localfre4k
Posted 23-05-2006 13:27 by localfre4k Wijzig reactieProfiel van localfre4kQuote dit bericht

ik heb folders gelopen (achteraf het beste baantje ever)
toen een half jaar vakkenvullen bij de ah
en ik werk nu als afwasser bij n golfclub wil eigelijk weg maar n maat van me heb t geregeld enne naja mischien nogal lullig)
al heb ik der nogmaar 2 keer gewerkt
fucked up die gasten stalken je zowat ben deze maand al tig keer gebelt .
terwijl ik gezecht heb niet te kunnen omdat ik in mijn examen periode zit

(bijbaantjes zuigen aarsch)

[Dit bericht is gewijzigd door localfre4k op 23-05-2006 13:28]


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 23-05-2006 13:32 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Als je uitspraak net zo beroerd is als je spelling dan hebben ze je mededeling wellicht niet begrepen...

edit: beetje aardig blijven

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 23-05-2006 13:33]


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2006 13:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2002 17:24 schreef suzanne het volgende:
Toen ik nog op school zat: krantenwijk (2 tegelijk ), vakkenvullen en koerier...nu werk ik (studie klaar ) fulltime op de Kwaliteitsafdeling van het I&R-bureau Runderen (is dus off topic, want is geen bijbaan
hehehe I know, ik kom jouw naam namelijk geregeld tegen bij boeren die wat verkeerd gedaan hebben Willen ze jou spreken

Bijbaantjes?