|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb zo'n zeven jaar de ochtendkrant rondgebracht. |
|
Niet echt een bijbaan meer vrijwilligers werk. Ik rij op de dierenambulance Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
ik werk in een gezellig callcenter, HGI. Ja, ik ben degene die je onder etenstijd belt met interessante vragen over hypotheken en leningen..MHUAHAHA |
|
Vandaag begonnen bij "tweede bijbaan" voor erbij tijdens de zomer: bij de ABN AMRO, administratief. Erg zakelijke bedoeling... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Callcenters zijn afgrijselijk. Bah! Thuiszorg, nog steeds. Disko Disko Partizani |
|
TPG, al zeker een jaar of 6 nu en meteen ook de enige serieuse bijbaan. Daarvoor wel hier en daar wel is wat gedaan. Ik doe nu vooral buitengebied bestelling, buslichtingen, afhaal bij bedrijven. Simpel werk en het verdient nog behoorlijk. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
maandag ochtend altijd Slagerij. Tot grote teleurstelling van menig vegetarische vrienden die ik heb "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Oh en deze Zomer ook de TPG ja "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Die zomerkrachten verdienen echt geen reet, helaas voor jou "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
valt mee, ik heb zat uren en 6 eurie netto in het uur ofzo.. daarbij lekker dichtbij huis, en de koffie automaat heeft lekkere espresschoc "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik dus nu 7 jaar een wijkkrantje dat eens in de 2 maanden uitkomt (wel 1500 stuks meteen) Krantenwijk 1.5 jaar gedaan. de AH nu ook alweer een jaar. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |