|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik werkte daar in.. even denken... 1997 of 1998 en toen was het echt super!!! Alles nog min of meer in oprichting, lekker chaotisch, veel vrijheid.. Toen de regeldrang insloeg was de sfeer in no-time verziekt en rotte iedereen van de "oude garde" op en zaten er ineens alleen nog maar herintredende huisvrouwen haha. |
|
alleen maar krantenwijkje, en bij een bakker ooit. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Hahahaha, blij dat ik daar vanaf ben. Was best gezellig werken daar, maar zou het niet meer willen Doe d'r de groeten van me |
|
Dit topic doet je toch vermoeden dat "langharig werkschuw tuig" toch niet helemaal opgaat! I am the 1%. |
|
quote: Had ik laatst ook al gedaan. Kreeg je meteen de groeten van Olf, René (allebei al weg, overigens) en nog wat lui. Ik krijg bier van je Bruce Banner |
|
quote: Dat komt nog uit de hippie tijd haha Die lagen allemaal "rielekst de maatschappij te ontwrichten, weetjewel!" |
|
of dat metal tuig liegt allemaal hehehe Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
quote: Ow, en ik heb geen haar. Ow, maar toen nog wel. Jezus |
|
quote:Olf al weg, fuckeduck, die gast was gaaf ... forse friese boer die omaatjes sms uit moest leggen. |
|
quote: Idd, deze hele zomer weer winters is het iets minder met bakken sneeuw langs de kant maar dan nog baantje. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
rottigste bijbaantje dat k ooit heb gehad was champignonnenplukster met een baas die zich hitler waande wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Tomatenkewekerij (had ik na 3 dagen wel gezien, kutkassen hehe) Krantenwijk (Opzich wel ok, beetje rondfietsen en krantjes bezorgen met een joint in je bek) Ehh en nu werk ik bij SNT, callcenter sletje voor 20 uur per week. Ook een soort bijbaan dus, alleen doe ik er verder niets naast Edit: 1.0 [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-05-2006 0:59] |
|
Och, Vuilnisman, WC-dieptereiniger, kerstbomensnoeier en tegenwoordig (sinds 2002) bij een spuitbedrijf voornamelijk als deurschuurder en verfputleegschepper. |
|
quote: Gigolo? Lijkt me ook wel wat |
|
Ssssst, straks krijg ik nog overwerk. |
|
quote: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
In het verleden: callcenter, velerlei productiewerk, linnenservice, Thuiszorg, asiel, café. Tegenwoordig vooral festivalwerk, opleidingscommissie, open dagen. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Goh Pauline je doet dezelfde opleiding als ik |
|
quote: Toevallig. In welke stad doe jij ludisch en agogisch verantwoorde dingetjes? "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
In Zwolle |
|
4 jaar bij Avonturenpark Hellendoorn gewerkt! Super!!! Nu lekker automatrialen bezorgen! Ook enorm leuk!!! Go! Go! Go! |
|
~ zes maanden het plaatselijke weekblad bezorgen voor een Jan Lul-salaris ~ anderhalve maand vijf vroege ochtenden in de week de postbussen vullen op het postkantoor Toen had ik het wel gehad met het fenomeen 'bijbaantjes' en heb ik ervoor gekozen om m'n geld alleen nog te verdienen in de muziek. |
|
Heel vroegah (ik was een jaar of 10 ofzo) bij mijn oom gewerkt in een constructie/lasbedrijf, de hele hal stofzuigen en mensen helpen door dingen aan te geven. Daarna een jaar of 2 bij een aardbijenkas gewerkt, echt geniaal werk, ik krijg als 1 van de weinigen per uur betaald voor klusjes, ipv dat ik moest plukken en per stuk kreeg. Dus steeds 1 of ander belachelijk klusje opknappen, en daarna een uur in een kruiwagen liggen en aardbijen vreten En toen bij een Laurus distributie centrum gaan werken op de zaterdagen en zondagavond (200% ). Was in het begin heel gaaf, maar zeker nu met die overname van edah en konmar is het echt niet chill meer daar, en aangezien ik ook verhuisd ben naar Rotterdam ben ik daar nu weg. Nu ben ik dus voor het eerst sinds een jaar of 9 werkeloos.. iemand nog een bijbaantje voor me in omgeving Rotterdam? [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 10-06-2006 11:53] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |