|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Is voor de hobby jongen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
[edit]boeit ook nie [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 25-09-2006 14:42] |
|
quote: hehe, helaas, we hebben de afspraak(op schrift) hier geen uitspraken over te (mogen) doen. Ik kan je er dus niet mee verder helpen sorry. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
hehe we dwalen af Ben benieuwd naar t album! |
|
Paar nieuwe livedates: 27-10 Baroeg: Metal Supertrio met Blo-Torch & Deleberate Jeopardization 29-10: Muziekcafe Kerkrade: Halloween festival 2006 met Met N.R.G.- (DE), In-Quest(BE), After Al(BE) en Guilty Of Reason 23-11 Speakers Delft: Met Mindscan & Facewreck But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote:Alleen de gitaristen of ook de bassist? Schecter gitaren zijn trouwens erg vet, de bassen vind ik wat minder. |
|
quote: Alleen de gitaristen. En ja ze zijn erg vet Zijn al wat nieuwe speeltjes besteld, hopen dat ze een beetje vlot willen binnenkomen [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 09-10-2006 22:52] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Het nummer is wel redelijk, niet vernieuwend, maar toch aardig. Wil de rest van het spul wel eens horen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Release date van ons album Darkday Carnival(Benelux) is vastgesteld op 31-10-2006 But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Mooi! Hebben |
|
quote:+1 |
|
quote: +1 [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 11-10-2006 16:58] |
|
gaan we weer... |
|
Laat maaar ook [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 11-10-2006 16:58] |
|
Snaack But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Nieuwe livedate: 27-10 Baroeg: Metal Supertrio met Blo-Torch & Deleberate Jeopardization 29-10: Muziekcafe Kerkrade: Halloween festival 2006 met Met: N.R.G.- (DE), In-Quest(BE), After Al(BE) en Guilty Of Reason 23-11 Speakers Delft: Met: Mindscan & Facewreck 6-12: Dynamo Eindhoven Met: As We Fght But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: |
|
U weet niets van? bel me anders ff [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 16-10-2006 18:38] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Vet! Ook hebben "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote:Ik voeg je straks wel effe aan MSN toe |
|
is goed Overigens merch sectie is geupdate en de cd kan vanaf heden besteld worden But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: net de cd ge-pre-ordered "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote:aanwezig |
|
quote: Pem!!! Thanx Onwijs tof!! Je bent officieel onze eerste online bestelling ooit But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |