|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Doen we een But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
En we hebben weer een endorsement te pakken, deze keer is Engl de gelukkige. Sander en ik spelen nu beide exclusief op een volledige Engl backline. www.engl-amps.com |
|
quote: Hoe vet!!! Gefeliciteerd heren |
|
Hoppa Gefeliciteerd! |
|
En de eerste album recensie is binnen Mindview magazine: CYPHER Darkday Carnival Rusty Cage/Bertus Nederland zend zijn zonen uit. De heren van Cypher hebben het voor mekaar gekregen om één van de meest brute thrash/death cd’s van de afgelopen maanden op de niets vermoedende mensheid los te laten. De moderne thrash/ death van deze Nederlandse formatie mist zijn impact niet en dit debuut is een must voor elke liefhebber van het genre. Op een brute en ultrastrakke manier weet de groep negen eigentijdse songs neer te zetten. “Fortune My Foe”, “Rape The Willing”, “Make Thick My Blood” en “Forward Devolution” zijn stuk voor stuk pareltjes die de gedrevenheid en klasse van deze band onderstrepen. De heerlijk strakke gitaren, de vette drumsound en de brute maar verstaanbare /grunts/ van zanger T maken van ‘Darkday Carnival’ een plaat om te koesteren. De songs razen als een gek aan je voorbij en beuken er aardig op los. Cypher weet gedurende de ganse cd de luisteraar op een aangename manier te verrassen. Ondanks heel wat Amerikaanse en Zweedse invloeden weten deze Noorderburen toch een eigen geluid te produceren. De heerlijke strakke productie doet de muziek van deze groep nog meer exploderen. Cypher mag dan wel uit het land van kaas en tulpen komen, wat ons betreft beschikt dit combo over voldoende kwaliteit om op internationaal vlak heel wat deuren in te trappen. Reken er maar op dat deze band de komende maanden op heel wat podia zal opduiken. Een dikke en vooral brute aanrader! (RE) *GOUD (6/7) * But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: quote: quote: Damn, jullie zijn echt goed bezig hè? Congrats! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Gaat goed mannen We krijgen wel een gesigneerd cd-tje als we er eentje kopen he ? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Groupie!!! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Anders mogen ze niet meer meerijden. Puh Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: oh gaat dat zo tegenwoordig. en dan daarna dat gesigneerde cd'ke op metalplaza voor veel geld verpatsen zeker? Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Ik weet niet eens wat dat is.... Nee, gewoon netjes naast de Rajacker CD collectie ergens in de CD meute Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Heen! Enig idee al van hoe laat tot hoe laat jullie spelen? Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Nog geen idee wat de speeltijden worden, post ik nog wel ff zodra ik ze weet. Nieuwe show: 20-01-2007: Romein Leeuwarden: met: Angel Crew, Bloodshot en Resistance But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Uit foto-topic : quote: Ja zeker man!!! Blaast je compleet omver, en heerlijk hoe die slepende stukken er ook in zitten! Forward Devolution bv., geweldig. Heerlijke riffs en grooves, en de nummers kloppen gewoon. De afwisselende grunts zijn erg gaaf gedaan en de toevoeging van die Arsebreed-dude; te gek ook. Veel succes met de plaat! |
|
thnx voor de complimenten man, mijn dag is helemaal goed nu Deze week gaan de meeste promo's uit voor recensies etc. Ben benieuwd hoe die ontvangen gaat worden. Overigens is Darkday Carnival nu sinds 31-10-2006 officieel uit voor de Benelux, andere landen volgens snel But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Heee tijger, Ratje wil ook nog een cdke!!! Kom je anders as vrijdag naar de Baroeg? *hint* |
|
quote: Ook al? |
|
Mannen, gefeliciteerd ik zag in Gent (België ja) de cd liggen, direct gekocht en man, das geen foutje lekker happy slappin' riffs, lekkere drummarathonloopjes, en een schreeuw waar je een nest chimpansees mee kunt verleiden. dikke überheersch signature |
|
quote: Reserveer voor mij ook maar een cdtje op 6 december |
|
@Hypnos thnx man @Judge, dat komt goed we hebben standaard een doos cd's mee But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
|
|
quote: Feeeeeessssie bouwen! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |