|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
He Sander! Die live-vid nog gekeken? Is het wat? |
|
Nog toevoeging voor komend weekend: 4-11-2007 JH OHK - Oostende Met prejudice en Suhrim [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 29-10-2007 16:06] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Update: Cypher en drummer Frank gaan vanaf heden zonder elkaar verder. Uiteraard wensen we hem alle succes in de toekomst met zijn andere band en evt nieuwe muzikale projecten. Vanwege dit feit hebben we helaas onze shows op 21 en 22 december moeten cancellen in Dynamo Eindhoven en de Koornbeurs Delft en hopelijk kunnen we deze later een keer inhalen. Koen Herfst (Baggabownz, I-Chaos, ex-Epica, ex-After Forever) zal ons voorlopig uit de brand helpen tot we een permanente vervanger gevonden hebben. Vanaf heden zijn zijn we dus op zoek naar een nieuwe drummer. Eventuele geïnteresseerden kunnen contact met ons opnemen via: hatefeed@cyphercore.com. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Bummer guys!!! Koen is wel een fucking bizarre drummer trouwens, netjes gefixt Waarom zit ik eigenlijk al in 34534543 bands? Anders zou ik serieus een poging willen wagen. Hmpf! |
|
Erg jammer. Hopelijk krijgen jullie snel een goede vaste vervanger (alhoewel je met Koen als invaller ook zeker niet mag klagen ). Stom toevallig kwam een Haagse gitarist (Eric. Ken je zeker wel want hij kende jou ook) met dezelfde suggestie als ik wat betreft de vervanging |
|
quote: wtf Sukses ermee!! ps, Probeer Thijs van IMP eens te benaderen!? |
|
quote: Met 1 van de bands kappen! vrij simpel "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
En in een echte goeie band gaan spelen!! *Oeps* Die lag mooi voor t doel hahaha |
|
Hoor ik nou een lama schijten? |
|
Hoe zit het dan met de shows? Gaat de show A.S Zaterdag in de Koornbeurs nog door of niet? The trend is dead. |
|
Kan je lezen, Cees? |
|
De shows in december zijn gecancelled, de rest gaat in principe door zoals gepland But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Pfrtsfedfdsafh, lees het nu pas. EXCUSES. Ik heb me hier wel weer bewezen The trend is dead. |
|
Gaat dit wel door: |
|
Ja, alleen de shows in December zijn gecancelled, Koen Herfst zal 12-01 a.s. zijn eerste show met ons doen. Overzichtje: 1.12.08 Frontfest 2008 1.18.08 Escape Veenendaal (+ Repulse) 1.25.08 Asgard (+ Magnacult) 2.23.08 Bastille Metalfest (Schoonhoven) 3.07.08 Bolwerk (with This Is Menace) 3.08.08 P60 (with This Is Menace) 3.09.08 De Pul (with This Is Menace) 4.26.08 Braindeadfest 2008 5.17.08 tba [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 07-01-2008 16:02] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Te lui om de myspace bulletin te vertalen hehe: Been a while and we think it’s about fucking time to let you know what is new with Cypher. We are currently focussing on the material for our 2cnd album and the new material will hit you like a christhammer in the nuts! More brutal, intricate, melodic, yet blunt as fuck, can’t wait to unleash this monster into the world. No release date has been set yet,but we will keep you updated as things progress and add studio reports as soon as recording commences. Also there’s a very cool suprise announcement we will make pretty soon. Below a vid of Koen playing live with us for your enjoyment, so go check out this bad ass drummer!! http://www.youtube.com/watch?v=YlbOzarO0JQ But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Net bevestigd dat we op 4 april ook als support voor Death Angel en Mercenary zullen staan But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ja die Koen kan wel drummen Surprise; dat ie blijft meedoen? hehe. Zou te gek zijn! iig succes daar! |
|
*offtopic* Heb je zo al tijd BUUUUURRRRRMMMMMMAN? Over een kwartiertje ofzo? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
yep |
|
Update mbt shows en @ Frank nieuwtje zal gok ik volgende week bekend worden en het is niet wat je denkt Apr 4 2008 (support for Death Angel/Mercenary) Baroeg Rotterdam, Apr 26 2008 Braindeadfest 2008: Buze Steenwijk May 17 2008 Xtreme music and sports fest Bazart Den Haag Sports: Dez Maarssen (BMX) Contrateam Xtreme (skateboarden) Xtreme VJ (live Xtreme sports-VJ) Music: Ephel Duath (it) Cypher Monkey Beats Donkey Dj Shellshock dec 12 2008 Vroomshoop Metal Fest II tba But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Nieuwtje nu helemaal bevestigd! Carcass zanger/bassist Jeff Walker zal op het tweede Cypher album een gastbijdrage verzorgen. Hij zal in het nummer 'The Plague Race' te horen zijn. Momenteel zijn we druk bezig met de pre-produktie van het komende album dat vermoedelijk ergens in de herft/winter 2008 moet gaan uitkomen. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
supervet! ik ben zeer benieuwd naar het nieuwe werk met de nieuwe drummer. |
|
But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |