|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Staan die nieuwe tracks nou al online? |
|
Ik gok vrijdag nieuwe muziek, myspace en website online Hard! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Nieuw myspace design en nieuwe track ' Then Came the Flies' nu online!!!! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Fucking vet!!! En, bloemetjes, wat is Koen een fucking geweldige drummer. Damn!! |
|
Klinkt supervet jongens.. vette drumparts ook! |
|
livevids van teringvette nieuwe nrs! > http://www.myspace.com/cyphercore [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-12-2008 23:56] |
|
But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Jeuzuss, dat rosttttt!!! *reutel* Euh, vet, meer van dat!!! |
|
de vocalen liggen mij ook niet helemaal, de muziek wel vorig album kix ass even op FP gezet signature |
|
quote: Hehe thnx man But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Cypher ontstijgt de middelmaat niet helaas. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ik trek de zang wel, mooi spul. Boeiender |
|
quote: Dat ben ik niet met je eens, ik vind juist dat ze een van de weinige zijn die dat wel doen. Goeie opzet, muzikanten, nummers en live presentatie. Cypher = vet. |
|
Hoor de nieuwe nummers nu pas voor het eerst, maar ze rossen flink! |
|
Even wat updates maar weer: Vanwege het feit dat Koen het met zijn eigen bands/muzikale projecten steeds drukker krijgt(I Chaos/Baggabownz e.a.), zoekt Cypher een nieuwe drummer. We zijn gesitueerd in Den Haag. Om een indicatie te krijgen van wat voor soort drummer we zoeken, check de twee tracks die op onze Myspace staan! Als jij denkt de juiste man voor Cypher te zijn en je hebt je eigen gear, professionele instelling, humor en (bij voorkeur) eigen vervoer, neem contact op met ons!!! Stuur ons een bericht via onze Myspace of via hatefeed@cyphercore.com A.s. Vrijdag spelen we overigens met Carach Angren en Dictated in De loods in Aalten. Verder hebben spelen T & Sander sinds een tijdje nu Exclusief op Peavey Amps en Ibanez gitaren But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Mag het ook op 150BPM? |
|
ja hoor 2 x 150 is toch ook 300? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik kan echt niet op tegen Koen, wat een talent en techniek heeft die knul. Anders zou ik het nog wel aandurven af te gaan. |
|
quote: Wat lullig dat ze geen goede gear kunnen kopen dan. Succes met de drumzoektocht. Boeiender |
|
Zeg Sanderke, wanneer komt die ontzettende plaat van jullie uit eigenlijk? En sterkte met een Koen surrogaat vinden! |
|
Cypher heeft in de persoon van Robin een nieuwe drummer gevonden! Robin blies ons finaal weg tijdens zijn auditie en liet meteen zien een waardige vervanger voor Koen Herfst (Baggabownz, Ichaos) te zijn. Bij deze willen we Koen bedanken voor zijn inzet, het was een eer om met een echte pro gewerkt te hebben. Beelden van Robin's auditie zijn hier te zien: http://www.youtube.com/watch?v=sBm5JK-4kEw Momenteel zijn we met nieuw materiaal bezig, stay tuned! http://www.myspace.com/cyphercore |
|
Goed nieuws! |
|
mooi om te horen! dus binnenkort weer volop aan de bak?! |
|
Nice, congrats |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |