|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Is het waar?!?!?! JA!!!!!!!!! Zondag 21 Mei 2006 staat het legendarische Down in 013 Tilburg op de planken. Prijs: 25 euro www.013web.nl [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 30-03-2006 8:48] |
|
Jezus.. Dat is fors aan de prijs, blijkbaar zijn ze groter dan ik dacht ofzo Maar goed, wel gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!! |
|
25 euro, ken bands die meer vragen, maar nog niet de helft waard zijn. Dit ga ik toch eens bezoeken denk ik. Heb die eerste plaat toch compleet grijs gedraaid...en altijd maar hopen op een show. |
|
Ik ga hierheen, en ik ga een vriend tippen die dit niet wil missen.. |
|
|
|
quote:Ik ga hier ook zekersteweten bij zijn .. beetje kut dat het op een zondag is maar boeien, de maandag mooi vrij nemen denk ik dan ... Down heerscht |
|
Jammer dat ik niet kan. Al vind ik 25 euro nogal veel. |
|
Mag je wel een verdomd goede reden hebben ... Prijs is wel hoog, maar er komen nog supports he ... |
|
25 veel? PHIL ANSELMO!!! HELLOOOOO!!! |
|
Mmmm vind Down niet echt geweldig, geef mij maar een gig met al die bands waaruit die jongens van oorsprong komen. |
|
Ik hoop op veel merchandising .. Down I is zo moeilijk voor normale prijs te koop EN shirts ... |
|
Valt toch wel mee? Amazon: 9 euro En voor die prijs ook bij elke zichzelf respecterende platenboer Inter faeces et urinam nascimur |
|
Down van Nola??? Ben ik bij Hatsjikidee! |
|
Jep die ja! En van II Fuck wat heerscht die band. Dan maar takke-eind reizen .... |
|
Helemaal blij! Ik heb mijn ticket binnen. |
|
quote: ik heb die natuurlijk gelijk op de dag van uitkomen aangeschaft!! als nu het voorprogramma superjoint ritual zou zijn!!!! (zou di eband nog actief zijn??)- |
|
Heb nog plaatsen in de auto, dus wie mee wil rijden van Den Bosch naar Tilburg, hoef ik niet hullemoal alleen en speel ik ook nog de BOB. |
|
rij je via Assen |
|
Nah..... |
|
Wie gaan er vanuit Groningen/Drenthe? Als het op de route ligt kan ik best iemand meenemen ... ga waarschijnlijk wel met de ootoo |
|
Kaartverkoop gaat denk ik niet hard. Je kreeg gisteren in 013 5 euro korting op een kaartje. |
|
Hm, ik dacht dat Phil zich op Superjoint Ritual ging richten en met Down gestopt was... |
|
quote:ik 25 |
|
quote: Ja, dat zag ik ook. Maak die prijs dan gewoon goedkoper voor iedereen ... (ik heb dus al een kaartje én was gisteren in 013 ) Hatsjikidee! |
|
Ik heb mijn kaartje |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |