![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Weer hele vloot kwijt in uni6 ![]() ![]() |
|
Zie het forum guys.. ![]() |
|
quote: Goed zo! ![]() Alles maar even aan het upgraden naar 22/20/15 nu, daarna denk ik maar wat zonne-energie satellieten en 22/20/16, die plasma's willen maar niet opschieten. ![]() |
|
ik doe niet aan kolos onder 200 ![]() ![]() |
|
Ik heb er nu 1 van 70.. Grmbl.. ![]() |
|
HEERSCH! In uni5 een kolonie van... 214! ![]() FREEZE ![]() |
|
Lekker! De zonne-energie satelieten zijn inmiddels besteld, nu nog even wachten tot ik 8 deuterium fabrieken niveau 16 aan kan zetten en dan gaat het allemaal al een stuk sneller. Zonne-energie satelieten heerschen, mits niet teveel en met een redelijke verdediging. Tenzij je voor de graviton gaat natuurlijk! ![]() |
|
Kanx0r! In uni2 weer eens de lul geweest... nummer 317 kwam met een stuk of 215 LICHTE GEVECHTSCHEPEN en 50 GROTE VRACHTSCHEPEN en ik was de lul... Dag vlootje, dag verdediging... Dag grondstofjes ![]() Maar och... Heb nog genoeg liggen nu, lol ![]() FREEZE ![]() |
|
Oke, toch maar naar de 22/20/18. ![]() ![]() |
|
Nog 36 uur een ban en sta nog immer 197... Kleine hoop dat ik in de top-200 blijf voordat die (ont-zet-tend terechte...) ban is afgelopen.. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
gdvr...spel is te verslavend en te leuk...in m`n vrije tijd thats left toch proberen (foral dooooor ) te gaan Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Ook in uni 2? ![]() ![]() |
|
Hoor net dat mijn ban met 9 uur bekort is. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
nice ! Bruce Banner ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:AGS FTW! ![]() By the way, hoeveel medailles heb je al met MOHAA gehaald? - Sniper bevrijden in Afrika - Documenten uit U-boot jatten voor je m afzinkt - 2 x Tiger II opblazen die buiten die gebouwen staan waar je documenten moet stelen What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
3 stuks. Ben bezig met de laatste missie, en dan het Ontsnap uit Fort Schmerzen gedeelte... best pittig. Dat Mosterdgas was een leuke Verassing, overigens ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Yep in bijde uni`s Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Grey, ik heb vandaag en gisteren je farm klein gehouden ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Goed zo! ![]() ![]() |
|
quote:Dank gozer, het eerste dat ik morgen ga doen als ik mijn vloot weer onder handen neem... Zou je de laatste raid vannacht erg laat kunnen houden of morgen heel erg vroeg? ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
vanavond nog even, dan. Ik zet overigens over 40k kristal Hyperdepiepmotor 7 aan ![]() Bruce Banner ![]() |
|
![]() |
|
Damn 1%... wat zonde ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |