![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Verdediging is echt zinloos. ![]() |
|
quote: Nee hoor, maar er zijn vrijwel altijd mensen die er doorheen kunnen komen, zeker als de hoeveelheid RIP's hard toeneemt. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 19-05-2006 20:14] ![]() |
|
Dat, of de hoeveelheid P.G. ers ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Hehe, niet in universum 2. ![]() ![]() |
|
quote: Dan begrijp ik wat ik fout doe. Metaal: 12 kristal: 9 deut: 7 Overigens heb ik nu wel vracht en gevechtsschepen. ![]() |
|
Verdediging is voor mij een extra reden te crashen. Er komt altijd een vloot doorheen. Punten van je vloot raak je niet kwijt, als het goed is. (Ook al ben ik laatst gecrashed - je kunt het in principe voorkomen.) Noem een verdediging waar niemand doorheen komt. Zo hard jij je verdediging kunt ontwikkelen, ontwikkelt men een vloot die daar doorheen kan. In Uni1 en Uni2 is het in ieder geval zinvoller, daar je in de andere Uni´s met meer mensen kan aanvallen. ![]() |
|
Op mijn hoofdplaneet zijn er als ik ninja nu 6 RIP's nodig om me zonder problemen aan te vallen. Dat zijn er 7 als ik ninja. De RIP-productie is inmiddels druk bezig, maar ze zijn ook 24 uur per dag in gebruik en er is een wachtlijst van targets, dus ze hebben wel wat beters te doen dan mijn verdediging slopen. De grootste vloot met normale schepen heeft alleen al 10 miljoen deuterium nodig om bij me te komen en maakt altijd verlies. Het is mogelijk maar ik sta nog niet eens in de top 250, dus waarom zou ik als een gevaar worden gezien? ![]() |
|
quote: Het grote voordeel van een dikke defence is dt mensen je minder snel zullen aanvallen. Wanneer het verlies te groot is, en men er te weinig winst kan halen, zal men wegblijven. (tenzij het actieve turtleslopers zijn, maar dan kan je alsnog door goed te saven al het puin van de vijand ophalen.) Bruce Banner ![]() |
|
Hoezo raak je punten van je vloot niet kwijt trouwens..? Als je je vloot ergens op kapot vliegt ga je écht wel naar beneden, of bedoel je wat anders? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Dat was even in de theoretische situatie dat je goed FS't en niet geninjaat wordt, denk ik zo. Maar goed, 1 phalanxje + geen/zwakke defense op je planeetje en je bent de Sjaak. Ik begin het FS-en nu aardig zat te worden, hoe groter de vloot hoe duurder immers ![]() Als ik weer verder ga in 6 (voorlopig even vakantiemodus, saaie boel!) ga ik waarsch mijn defense flink uitbreiden zodat ik met een wat geruster hart mijn vloot thuis kan laten. ![]() |
|
quote: Inderdaad, ik zie vaker mensen dalen door een gesloopte vloot dan door een gesloopte verdediging. ![]() |
|
Juust.. Een beetje vloot is zo al 10K punten. ![]() |
|
Dat hangt natuurlijk ook af van het universum. ![]() ![]() |
|
quote: Tsja, ik heb er 22.000 punten door verloren vorige week, hehe. ![]() |
|
Plus dat je minder dan een derde van je verdediging verliest als je hard gebeukt wordt en je vloot helemaal kapot gaat. ![]() |
|
quote: Heb laatst uit verveling een hele verdediging (op enkele raketlanceerders na) met de grond gelijk gemaakt. Die kerel verloor in 5 aanvallen 6.000.000 eenheden en zakte 500 plaatsen (van 1000 naar 1500) in 1 dag. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 20-05-2006 14:02] ![]() |
|
Blijft een vet boeiend spel achter 2 maand spelen, jaja... ![]() ![]() mvg wk10 ![]() |
|
quote: In beide uni's waar ik speel is m'n vloot puntenaantal nihil ![]() In uni 6 komt de vloot nog wel een keer. Ik ben weer langzaam aan het stijgen maar zonder vloot. ![]() |
|
quote: Zonder vloot minder brood. De Here zei het al. ![]() |
|
Hmmm, er zijn straks 35 RIP's nodig om door mijn verdediging en vloot heen te komen. ![]() Maar meteen een NAP gesloten met de nieuwe nummer 1 en een eerste ruil afgesproken. ![]() ![]() |
|
1:29:57 Één van je vloten van Planeet Vleespomp [4:16:4] bereikt Planeet M*non [4:27:4]. De missie is: plaatsing [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 22-05-2006 12:47] ![]() |
|
quote: Hmmm dat je geneukt hebt, moet je hier niet melden haha... ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
![]() 231193 (rang 240 van 6901) Rang 1 zei gisteren tegen me dat hij het wel zou horen als mensen me lastig zouden vallen terwijl de grondstoffen die hij me stuurde op mijn planeet zouden liggen, dat is altijd goed. Rang 2 verplaatst zijn vloot momenteel uit de richting van mijn kolonies, altijd fijn. ![]() |
|
Ik ben zwak.. ik heb nu weer een dag of 4 internet en ik heb toch weer een account aangemaakt.. ![]() Verwacht over een maand of 2 een top 10 rank in uni8 ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |